سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران چیست؟

 ممبران از زیباترین کابینت های آشپزخانه ایرانی و از انواع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک است. توانایی حکاکی دقیق هنر ایرانی بر روی چوب MDF با استفاده از دستگاه های مدرن CNC باعث شده است که کابینت های آشپزخانه ایرانی زیبایی شگفت انگیزی را در آشپزخانه و خانه ایجاد کرده و تصویری اشرافی به آنها ببخشد.

الگوهای تراشیده شده روی چوب MDF را می توان از بین طرح های پرچم ایران انتخاب و یا مطابق با سلیقه مشتری استفاده کرد. در هر دو حالت ، کابینت های آشپزخانه ممبران می توانند گرمی و جذابیت را به خانه اضافه کنند ، آن را خاص و منحصر به فرد کنند. با استفاده از کابینت ممبران فضای موجود یکپارچه و زیبا خواهد شد و تنوع رنگ در آن سلیقه ها را برآورده می کند.

کابینت ممبران در طراحی کلاسیک

کابینت های کلاسیک و سبک های سنتی همیشه محبوب و مطابق با سلیقه ایرانیان بوده است ، حکاکی ، منبت کاری و سرستون بخشی جدایی ناپذیر از این نوع کابینت ها است. برگرفته از این کابینت همه دست ساز بودند که علاوه بر زیبایی بسیار هزینه بالایی نیز داشتند. علاوه بر این ، در کابینت های MDF ، به دلیل نوع پرس روکش (فرآیند لمینیت) ، امکان ایجاد حکاکی روی صفحات چوب وجود ندارد.

بنابراین پس از ورود فناوری CNC در صنعت متالورژی آهنی و شیشه ، با استفاده از این فناوری در صنعت نجاری ، ایجاد الگوها و طرح های دلپذیر بر روی صفحات چوبی امکان پذیر شده است و در سالهای اخیر کابینت های ممبران جایگاه خوبی در آشپزخانه دارند. پیدا شده آن را نوشته شده است.

راهنمای خرید کابینت ممبران

کابینت یکی از مهمترین و مهمترین اجزای سازنده هر آشپزخانه است ، نه تنها زیبایی محیط را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه در نظم و نحوه استفاده بهینه از فضا و همچنین در قرارگیری بیشتر لوازم منزل و استفاده راحت از هر وسیله خانگی تأثیرگذار است. بنابراین ، انواع مختلفی از مواد ، طرح ها و تولیدات کابینت وجود دارد و با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون ، شما می توانید چندین گزینه مانند کابینت های کلاسیک و مدرن را انتخاب کنید. کابینت ممبران که به آن کابینت خلا vac نیز گفته می شود ، با هدف ایجاد فضایی کاملاً کلاسیک و لوکس یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای آشپزخانه های روباز و نسبتاً بزرگ است. این کابینت ها بدنه ام دی اف دارند که با توجه به نوع طراحی ایجاد شده در آنها ، می توان آنها را به گروه های کلاسیک و مدرن تقسیم کرد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 99/8/24 ] [ 12:30 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

کابینت ویترین کلاسیک

کابینت ویترین کلاسیک؛ وجود ویترینی که لوازم تزئینی و زیبایی برای نمایش در آن وجود دارد از جلوه های کابینت های سبک کلاسیک است که امروزه مانند گذشته رایج است. کابینت های ویترین در گذشته جز an لاینفک هر آشپزخانه بوده است ، اما با ظهور کابینت های سبک مدرن و تمایل به ساده تر بودن ، ویترین ها از آشپزخانه ها برداشته شده و سادگی به یک لوکس تبدیل شده است! با این حال ، همانطور که می دانید ، صنعت مد به طور دوره ای در حال تغییر است ، به همین دلیل کابینت ویترین کلاسیک دوباره وارد آشپزخانه های کلاسیک و نئوکلاسیک شده است و اتفاقاً از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویترین دوست داشتنی و کلاسیک با Ax Choob همراه شوید:

قبل از اینکه در مورد کابینت های موجود در درب ویترین کلاسیک صحبت کنیم ، لازم است در مورد کابینت های کلاسیک به شما بگوییم و این سبک از کابینت ها را بیشتر به شما معرفی کنیم. در این مقاله به آموزش کابینت سازی و توضیح اینکه کابینت کلاسیک با درب ویترینی چه مشخصاتی دارد می پردازیم.

 

مشخصات کابینت کلاسیک:


کابینت کلاسیک به سبک کابینت آشپزخانه گفته می شود که طرح و مدل آن از مدل های معماری سنتی و کلاسیک گرفته شده است. معماری روم باستان ، معماری هخامنشی ، معماری قرون وسطایی اروپا و. همه طرح های رایج کابینت های کلاسیک هستند.

همانطور که مشخص است ، کابینت کلاسیک کابینتی پر زرق و برق است و طرحها و مدلهای اشرافی و سلطنتی به وفور در آن دیده می شود. کابینت های کلاسیک با توجه به سلیقه و بودجه کابینت می توانند از مواد مختلف ساخته شوند که اصلی ترین و گرانترین آنها چوب طبیعی است که توسط هنر دست بشر ساخته شده و بسیار گرانبها ، نفیس و ارزشمند است. یک مثال ارزان تر ، که به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر آن بسیار رایج است ، کابینت ممبران است که از مواد اولیه ساخته شده و توسط ماشین طراحی شده است.

کسب درآمد از کابینت سازی

کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک یک کابینت ساده تر است ، یک کابینت کلاسیک است و بر اساس معماری اروپایی قرن های 20 و 19 ساخته شده است. این کابینت ها همچنین از مواد مختلفی مانند غشا or یا چوب ساخته شده اند همچنین از آموزش طراحی کابینت ها در کابینت های نئوکلاسیک نیز استفاده زیادی می شود. و این سبک شباهت زیادی به سبک کلاسیک دارد و می توان گفت یکی از اصلی ترین ویژگی های کابینت های نئوکلاسیک استفاده از کابینت های نمایشی است که زیبایی آن را دو چندان می کند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 99/8/17 ] [ 10:42 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]