سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرآیند سئو شامل چه بخش هایی است؟

چرا سئو مهم است؟

ما ابتدا این سوال را مطرح می کنیم زیرا تا زمانی که اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را درک نکنیم نمی توانیم در مورد مزایا و اثربخشی سئو صحبت کنیم. یکی از مهمترین جنبه های سئو این است که وب سایت خود را با درک کاربر و منطق موتور جستجو تنظیم کنید. در حالی که گوگل رضایت کاربران را به صاحبان وب سایت ارائه می دهد، نباید فراموش کرد که موتورهای جستجو انسان نیستند. اگرچه موتورهای جستجو بسیار پیچیده‌تر هستند، اما هنوز نمی‌توانند وب‌سایت‌ها را با بینش انسانی درک و تجزیه و تحلیل کنند (پیشنهاد می‌کنم نحوه کار موتورهای جستجو را بخوانید). سئو و بهینه سازی صفحه به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و اهمیت هر صفحه و کیفیت آن را بهتر درک کنند.

 

بارها در مورد بیهودگی سئو شنیده ایم. جملاتی مانند:

 

هیچ مهندس باهوشی موتور جستجویی نمی سازد که وب سایت ها را ملزم به رعایت قوانین و اصول خاصی کند تا در لیست نتایج بهتر نمایش داده شود و رتبه بهتری کسب کند. هر انسانی، حتی با نیمه مغز، به جای طراحی سیستم توسط متخصصان غیر بازاریابی، سیستمی می خواهد که بتواند به راحتی در تمام معماری ها پیمایش کند، کدهای پیچیده و ناقص را تحلیل کند و حتی راهی برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن بیابد. بهینه سازی!

 

ولی...

 

این فقط یک طرف ماجراست. تصور کنید که تصویر یک حیوان خانگی یا هر چیزی را که دوست دارید در اینترنت منتشر کرده اید. بهترین موتورهای جستجو با هر سطحی از هوش در حال حاضر در تلاش برای درک ماهیت تصاویر هستند. حال، چگونه تصویر خود را به موتورهای جستجو می آورید؟

 

خوشبختانه، سئو به مدیران سایت اجازه می دهد تا از معیارهایی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای خود استفاده کنند.در واقع افزودن یک ساختار مناسب و قابل درک موتور جستجو به محتوای یک وب سایت یکی از بخش های اصلی سئو است. درک توانایی ها و محدودیت های موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند تا قالب مناسبی برای محتوای خود ایجاد کنید و محتوای وب سایت خود را به گونه ای قرار دهید که قابل درک و جستجو برای موتورهای جستجو باشد.

 

بدون سئو یک وب سایت نمی تواند به درستی در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. بنابراین اگر یک موتور جستجو نتواند وب سایت شما را ببیند، مطمئناً کاربران نمی توانند محتوای سایت شما را پیدا کنند.

 

برای درک اهمیت سئو به موارد زیر توجه کنید:

 

اکثر کاربران موتورهای جستجو علاقه مند به انتخاب یکی از 5 نتیجه پیشنهادی در صفحه اول هستند. بنابراین اگر به دنبال خواننده ای برای محتوای خود هستید یا برای فروشگاه خود به مشتری نیاز دارید، باید در صدر نتایج جستجو باشید.

سئو تنها سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه سئوی خوب تجربه کاربر و استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد.

سئو برای نشان دادن وب سایت شما در رسانه های اجتماعی مفید است. نزدیک به سه میلیارد نفر در سراسر جهان حداقل در یک شبکه اجتماعی هستند. اگر محتوای شما جایگاه خوبی در نتایج جستجو داشته باشد و کاربر آن را انتخاب کند، به احتمال زیاد در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می شود و این اشتراک لینک مفیدی برای بهبود رتبه وب سایت شما فراهم می کند.

فرآیند سئو شامل چه بخش هایی است؟

همانطور که گفته شد، سئو یک فرآیند ثابت نیست، اما همچنان می توان آن را به دو بخش کلی تقسیم کرد.

 

سئو در سایت

سئوی داخلی به اصول مورد استفاده در یک وب سایت برای موتورهای جستجو بهتر اشاره دارد.انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تراکم منطقی و ناخواسته آن در متن، استفاده از متن جایگزین برای عکس، تیترهای جذاب با طول مناسب و حاوی کلمات کلیدی همه اینها هستند.

 

در سئوی داخلی سایت نیز مخاطب اهمیت زیادی دارد. سئوی خارجی می تواند ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد، اما چه چیزی به مخاطبان خود پیشنهاد می کنید؟ محتوای با کیفیت چیزی است که کاربران مهمان را به یک مخاطب ثابت تبدیل می کند. بنابراین سئو داخلی یک سایت بسیار مهمتر از سئو خارجی است. برای کسب و کارهای کوچکی که قدرت سرمایه گذاری محدودی دارند و مشتریانشان بخش کوچکی از جامعه هستند، سئوی داخلی تنها چیزی است که نیاز دارند. در واقع سئوی خارجی زمانی معنا پیدا می کند که مخاطبان شما افراد عادی باشند.

 

سئوی خارج از سایت

تبلیغ یک وب سایت یا وبلاگ تا حد امکان برای رتبه بهتر در لیست نتایج سئو خارجی نامیده می شود. سئوی خارجی اغلب به عنوان لینک بیلدینگ نامیده می شود، اما ما ترجیح می دهیم به جای این عبارت کوتاه از عبارت ارتقای وب سایت به روشی مناسب استفاده کنیم، زیرا شامل طیف وسیع تری از روش ها و تکنیک ها نسبت به لینک بیلدینگ است.

 

عموماً موتورهای جستجو سعی می کنند مهمترین صفحات یک وب سایت را پیدا کنند و هنگام جستجو به کاربران نشان دهند. یکی از راه‌های تعیین اهمیت صفحات سایت، تعداد لینک‌هایی است که به آن اشاره می‌کند.

 

لینک های ورودی یک معیار نسبتا قابل اعتماد هستند و البته تاثیر آنها به وب سایت و صفحه منبع بستگی دارد. این تأثیر می تواند مثبت یا منفی باشد. دریافت لینک از یک وب سایت شناخته شده و تایید شده مطمئناً موقعیت شما را بهبود می بخشد، اما اگر پیوند از طرف اسپمرها، وب سایت های غیر مرتبط و فروشندگان بک لینک باشد، باید منتظر عواقب منفی باشید.هاست چیست و چگونه هاست عالی بخریم حتما بخوانید: هاست چیست و چگونه هاست عالی بخریم؟

تغییرات مداوم در الگوریتم گوگل

معیارهای بهینه سازی محتوا دائما در حال تغییر هستند. بازاریابی محتوا اولین بار در اواسط دهه 1990 ظاهر شد. در آن زمان متا تگ ها و تکرار مداوم و مصنوعی کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) تنها تکنیک هایی بود که برای کسب رتبه مناسب در لیست نتایج استفاده می شد.

 

در سال 2004، بمباران وب سایت ها با محتوای لنگر و خرید تعداد زیادی لینک از وبلاگ ها به اهرمی مضاعف برای رتبه بندی بهتر تبدیل شد. در سال 2011، جای پای رسانه های اجتماعی به یک بازار رتبه بندی وب سایت داغ گسترش یافت، بنابراین بازاریابی رسانه های اجتماعی به روش اصلی برای بهینه سازی موتورهای جستجو تبدیل شد. الگوریتم های موتورهای جستجو همراه با تغییرات در دنیای اینترنت دائما در حال بهینه سازی هستند. با این توضیحات، تکنیک هایی که سال ها پیش امروز منجر به بهبود رتبه وب سایت و رونق کسب و کار شما شده است، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سئو سایت شما وارد کند.

 

اگرچه آینده تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو نامشخص است، اما آنچه مشخص است، ضرورت و اهمیت سئو است. شاید در حال حاضر جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو راضی کننده باشد، اما اگر با اصول صحیح سئو پیشرفت نکنید، در آینده جایگاه خود را در بین کاربران از دست خواهید داد. برای اینکه بتوان از موتورهای جستجو نتیجه گیری کرد، باید بر تغییرات ایجاد شده در موتور جستجوی گوگل تسلط داشت. اگر بتوانید وب سایت خود را با این تغییرات تطبیق دهید، مطمئناً در بازاریابی موتورهای جستجو برنده خواهید بود.

 

https://keyluck.ir/where-can-learn-professional-seo-training/


[ پنج شنبه 101/4/9 ] [ 2:50 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

مزایای طراحی وب سایت

طراحی سایت و تبلیغات آنلاین

یکی از ارزان ترین و پربازده ترین تبلیغات و البته ماندگارترین تبلیغات طراحی وب سایت است. امروزه محبوبیت شبکه های اجتماعی، کسب و کارها را ملزم به مالکیت و مدیریت وب سایت ها می کند.

 

یادآوری این نکته ضروری است که وقتی تلگرام برای عادت به استفاده از فیلترشکن فیلتر شد، بسیاری از اعضای کانال حذف شدند و بسیاری از کسب و کارهای تلگرام از بین رفتند.

 

وقتی اینستاگرام فیلتر می شود چه اتفاقی می افتد؟ همان اتفاقی که برای تلگرام افتاد برای اینستاگرام هم می افتد.

 

هنگام تبلیغ کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، به خاطر داشته باشید که در حال فروش و تبلیغ محصول خود هستید. بررسی و مدیریت این پلتفرم و گرفتن بازخورد بسیار پیچیده است.

 

مزایای طراحی وب سایت

گزارش در وب سایت در مورد رفتار مشتری، مدیریت و خدمات پس از فروش به مشتریان کاملاً سیستماتیک است. همچنین کاملاً به محاسبات دستی و کتبی عادت خواهید کرد.

 

یکی دیگر از مزایای داشتن یک وب سایت این است که شما مالک اصلی وب سایت هستید و هیچکس نمی تواند مالکیت آن را از شما بگیرد.

 

اگر با وب سایت خود مشکل دارید، اگر از قبل یک فایل پشتیبان داشته باشید، بازیابی اطلاعات آسان است. اما در شبکه های اجتماعی اگر مالک کامل نباشید و مشکل داشته باشید چون بنا به دلایلی نمی توانید فایل پشتیبان تهیه کنید، امکان بازیابی وجود ندارد.

 

شبکه های اجتماعی و پتانسیل بالای آنها فقط برای هدایت مخاطب به وب سایتی به نام سیگنال شبکه اجتماعی استفاده می شود. بنابراین بازخورد بسیار خوبی در وب سایت وجود دارد و هرگونه مشکلی که ممکن است در شبکه های اجتماعی رخ دهد دیگر برای ما نگران کننده نیست.زمانی که اهمیت طراحی سایت شناخته شود. یک سوال مهم این است که چگونه وب سایت خود را طراحی کنید.

راه های مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد، اما همه آنها حرفه ای هستند و می توانند در فروش کسب و کار یا فروش خدمات یا محصولات شما اختلال ایجاد کنند.

 

بنابراین، باید یک طراح وب استخدام کنید یا آن را به یک شرکت طراحی وب بسپارید. استخدام مدیر وب سایت گزینه خوبی است، اما ایجاد محیط کار او مانند میز و صندلی، تلفن، اینترنت پرسرعت و شارژ، حقوق ماهانه و پرداخت بیمه از جمله مشکلاتی است که با آن مواجه هستید.

 

این را در کنار این چالش بزرگ در نظر بگیرید که آیا او صلاحیت انجام این کار را دارد یا خیر. نمونه کارهایی که او نشان می دهد ممکن است این را ثابت کند، اما آیا او می تواند همه آن را اجرا کند و ثابت کند که ساخته نشده است؟

 

شرکت خدمات طراحی سایت

زمانی که باید برای این موارد صرف کنید، شما را از هدف اصلی تبلیغات در فضای مجازی دور می کند. بنابراین توصیه می کنیم این خدمات را از یک شرکت طراحی سایت دریافت کنید. شرکت های خدمات طراحی سایت بیش از یک نفر پروژه دارند و با توجه به اینکه کار کرده اند تجربه بیشتر و خدمات بهتری دارند.

 

شرکت های طراحی سایت در این زمینه کار می کنند، بنابراین اگر شما سال ها با شما بوده اید و کارمندان شما می توانند یک سال در کنار شما باشند، می توانید راهنمای و پشتیبان شما باشید، من می توانم این کار را انجام دهم. با این حال، کار با یک شرکت طراحی سایت مقرون به صرفه تر است و مسئولیتی در قبال کارمندان شما ندارد.

 

در این صورت شما کاملاً روی کار خود متمرکز هستید و کسب و کار آنلاین شما به طور خودکار برای شما تبلیغ می کند، مخاطبان با کیفیتی را جذب می کند و در نهایت فروش شما را افزایش می دهد.گزارش ها به طور منظم برای بررسی روند رشد کسب و کار ارسال می شود.

 

"<yoastmark

طراحی سایت شما در چه مرحله ای است؟

مراحل مهمی در طراحی سایت وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دارد. اگر این مراحل در نظر گرفته نشود، برخی از قسمت‌ها باید در حین پشتیبانی از وب‌سایت دوباره انجام شوند.

 

مراحل اصلی طراحی سایت:

فهرستی از الزامات و هدف از طراحی وب سایت خود را تهیه کنید

قبل از هر چیز، آیا نیاز به تجزیه و تحلیل دارد که هدف از طراحی وب سایت چیست؟ در این مرحله فایلی حاوی چند سوال برای مشتری ارسال می شود و یا سوال مطرح می شود. نتایج این پرسش و پاسخ ها نیازهای مشتریان ما را مشخص می کند. این کار را برداشت می گویند. اگر برنامه وب شما طراحی شده است و به امکانات متنوعی نیاز دارید، باید یک RFP تهیه شده توسط یک تحلیلگر سیستم تهیه کنید.

 

تجربه کاربری یا UX

تجربه کاربری علم بررسی رفتار کاربر در سایت ما یا برنامه هایی است که طراحی می کنیم.

 

UX مخفف User Experience و به معنای تجربه کاربری است. طراحان رابط کاربری از علم UX زمان‌بر و تجربه کاربر برای طراحی طرح‌بندی بهینه و طراحی وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها استفاده می‌کنند. در نتیجه زمانی که کاربر با یک وب سایت یا اپلیکیشن مواجه می شود، برای رسیدن به اهداف خود به جستجوی موارد می پردازد. تغییر نمی کند و به سرعت نتیجه می گیرید.

 

رابط کاربری یا طراحی UI

UI یک کلمه کلیدی در رابط کاربری است. این به معنای رابط گرافیکی در بخش UX هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه ارائه موارد و الزامات وب سایت به کاربران است.

 

طراح با رعایت این اصول، رابط گرافیکی را طراحی کرده و ظاهری زیبا و کاربرپسند را طراحی می کند. نتیجه یک تجربه کاربری عالی است.UI و UX آنقدر به هم مرتبط هستند که همیشه به آنها UI / UX می گویند.

 

هزینه طراحی سایت را برآورد کنید

طراحی سایت از شرکت های مختلف هزینه های متفاوتی (از هزینه های بسیار کم تا زیاد) دارد. هزینه بستگی به نوع پروژه (حرفه ای، انحصاری و ...) دارد. به عبارت ساده، هزینه یک پروژه به زمانی که باید برای آن صرف کنید و تعداد تیم ها بستگی دارد.

 

کم ارزش ترین بخش طراحی وب سایت هزینه آن است. این هزینه بسته به مهارت و تخصص واحد و زمانی که واحد صرف پروژه می کند می تواند متفاوت باشد.

 

انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت شما

در حال حاضر 98 درصد وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند. دلیل آن این است که این سیستم مدیریت محتوا با بهینه سازی موتورهای جستجو سازگاری کامل دارد و دائما به روز می شود.

 

اگر به یک وب سایت شرکتی، خدماتی یا فروشگاهی نیاز دارید، وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا است. و بهترین بستر برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شماست.

 

با این حال، اگر نیازهای خاصی دارید که وردپرس نمی تواند آنها را پوشش دهد، باید از یک افزونه وردپرس استفاده کنید که به طور کامل نیازهای شما را برآورده کند. اگر نمی توانید افزونه مناسب برای کار خود پیدا کنید، همچنان می توانید وردپرس را توسعه دهید.

 

https://fixrank.ir/blog/training-and-store-design-tips/


[ پنج شنبه 101/4/9 ] [ 2:45 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

روانشناسی رنگ

با نقش رنگ در آموزش مجازی آشنا شوید

واقعیت علمی این است که رنگ ها با تأثیر بر ادراک و برانگیختن احساسات مختلف، نقش مهمی در کمک به یادگیری بهتر افراد دارند. یادگیری و توسعه و طراحی آموزشی باید از طریق عوامل روانشناختی به یادگیری بهتر افراد کمک کند. بنابراین نحوه استفاده از رنگ برای طراحی آموزش مجازی چیزی است که هر مربی باید بداند. قبل از بحث در مورد استفاده از رنگ در طراحی آموزشی، لازم است ابتدا به این سوال از روانشناسی رنگ ها بپردازیم یا اینکه رنگ چگونه بر روانشناسی انسان تأثیر می گذارد.

 

با Adobe Connect آنلاین بمانید!

وقتی فردی به یک شی نگاه می کند، چشمانش با برقراری ارتباط با هیپوتالاموس در مغز، رنگ آن را ثبت می کند. هیپوتالاموس به غدد هیپوفیز و تیروئید سیگنال می دهد تا مواد شیمیایی ترشح کنند. این مواد شیمیایی می توانند بر رفتار فرد تأثیر بگذارند. قدرت رنگ در تأثیرگذاری بر رفتار افراد به قدری زیاد است که وقتی فردی تصمیم می گیرد با یک شی تعامل داشته باشد، 60 تا 90 درصد از تعامل به دلیل رنگ شی است. بد نیست بدانید که روانشناسی رنگ توسط تیم های بازاریابی سازمانی در تمام سنین مورد استفاده قرار گرفته است و وقت آن رسیده است که طراحان آموزشی آموزش مجازی نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

 

ارتباط معنایی رنگ ها

هر رنگ با احساس یا خلق و خوی همراه است و اگر طراحان بخواهند از آنها در طراحی آموزش الکترونیکی استفاده کنند، درک ارتباط مهم است. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که اینها فقط دستورالعمل هایی بدون شواهد روشن هستند، به عبارت دیگر، آنها قوانین سختگیرانه ای نیستند. اینکه او چگونه رنگ را تفسیر می کند و چگونه بر او تأثیر می گذارد تا حد زیادی به ترجیحات شخصی، تجربیات، تفاوت های فرهنگی، تربیت خانوادگی و اجتماعی و زمینه فعالیت او بستگی دارد.در ادامه به رنگ ها و احساسات خاصی که هر رنگ و احساسی در افراد برمی انگیزد می پردازیم. لازم به ذکر است که این گزاره ها به طور کلی مورد توجه قرار می گیرند و همانطور که قبلا ذکر شد برای افراد مختلف استثنا وجود دارد.

 

آبی

 

آبی به معنای اعتماد، آرامش، نظم و وفاداری است و مورد علاقه سازمان های شرکتی است. آب را نباید همراه غذا مصرف کرد زیرا گرسنگی را فرو می نشاند و باعث بی اشتهایی می شود.

 

رنگ زرد

 

زرد نماد شادی، سرگرمی یا بازیگوشی است و بنابراین توسط برندهایی استفاده می شود که می خواهند مشتریان خود را راضی نگه دارند. به عنوان مثال در سازمان هایی که با اسباب بازی ها، آب نبات ها، غذاها، ورزش های ماجراجویی و غیره سروکار دارند، از رنگ زرد برای جلب توجه به چیزی نیز استفاده می شود، به همین دلیل در چراغ های راهنمایی نیز از آن استفاده می شود.

 

سبز

 

سبز با طبیعت، خلاقیت و آرامش همراه است. این رنگ اغلب توسط سازمان هایی که به دنبال ارتباط با طبیعت و محیط هستند استفاده می شود. سبز همچنین با ایمنی و "انجام کارها" مرتبط است، بنابراین می توان از آن به عنوان یک فراخوان برای اقدام (CTA) در دوره های آموزش الکترونیکی استفاده کرد.

 

نارنجی

 

نارنجی سرگرم کننده و فوری است. بسیار جذاب و در عین حال بسیار پویا است، به طوری که گاهی اوقات می تواند فشار زیادی به مخاطب وارد کند. به همین دلیل شرکت های تجارت الکترونیک از دکمه نارنجی «افزودن به سبد خرید» استفاده می کنند. در دوره های آموزش الکترونیکی می توان از رنگ نارنجی در جایی که زبان آموزان نیاز به کلیک بر روی یک دکمه دارند استفاده کرد.

 

مشکی

 

رنگ مشکی از دیرباز با تجمل، کمال، اغواگری، ظرافت، جاودانگی همراه بوده و احساس کلاسیک را ایجاد می کند.اکثر برندها از رنگ مشکی برای ارائه محصولات باکیفیت استفاده می کنند. البته در زمینه آموزش الکترونیکی استفاده از رنگ مشکی در طراحی آموزشی بسیار حائز اهمیت است زیرا رنگ رایجی برای متن است.

 

سفید

 

سفید یک رنگ بسیار بسیار رایج است که با فضای گسترده، آزادی و عظمت همراه است. هنگامی که رنگ سفید با رنگ های دیگر ترکیب می شود، به برجسته کردن احساسات مرتبط با آن رنگ ها کمک می کند.

 

چگونه از رنگ در طراحی آموزش مجازی استفاده کنیم؟

اکنون که با تأثیرات روانی رنگ های رایج آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده است که ببینیم چگونه از این رنگ ها در طراحی آموزش الکترونیکی استفاده می شود.

 

کاهش کسالت و انفعال (قرمز)

فعالیت مغز را تحریک می کند (زرد)

سرگرمی کاهش یافته (آبی)

چشم های تسکین دهنده (سبز)

بهبود دامنه توجه (رنگ های گرم)

توجه مستقیم (رنگ های روشن)

بهبود خوانایی (رنگ های متضاد)

تقویت یادگیری و درک (کنتراست سیاه و سفید)

یادآوری های بهبود یافته (تصویر رنگی)

تنظیم خلق و خو (رنگ های گرم تحریک می کنند، رنگ های سرد آرام می کنند).

 

اینجا کلیک کنید


[ پنج شنبه 101/4/9 ] [ 2:40 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

قوانین طراحی وب سایت

مطمئنا این سوال برای بسیاری از شما کاربران این است که چگونه یک وب سایت حرفه ای و کاربردی داشته باشید. در این مقاله قوانین و مراحل بازگشت به یک وب سایت موفق را به طور کامل برای شما توضیح می دهیم، بنابراین تا پایان این مقاله را دنبال کنید.

طراحی سایت حرفه ای

بگذارید با مقدمه شروع کنم:

همانطور که می دانید در یک دهه گذشته تجارت خرید و فروش رنگ و لاک مانند امروز نبوده است. مهم و …. امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات و افزایش استفاده از تلفن همراه، تبلت یا به طور کلی وسایل الکترونیکی، سطح هوشیاری افراد را در هر زمینه ای افزایش داده است. مقایسه ترجیحات آنها با صدها نفر. شرکت های فعال در نهایت تصمیمات خود را اجرا خواهند کرد. همانطور که اکنون می بینیم هر روز بر تعداد فعالان اینترنتی افزوده می شود و مطمئناً تا چند سال دیگر شاهد رشد عظیمی در این زمینه خواهیم بود. در گذشته صاحبان مشاغل از بروشورها، تراکت ها و ... برای تبلیغ خدمات و محصولات خود استفاده می کردند. درست است که امروزه نیز از این روش های تبلیغاتی استفاده می شود، اما به مرور زمان شاهد از بین رفتن روش های سنتی در عرصه تبلیغات هستیم به طوری که این موارد جای خود را به شبکه های اجتماعی داده است. ، پس برای ماندن در این عرصه و داشتن جایگاهی در آینده باید به خوبی در مورد زمینه کاری خود فکر و آماده شویم. مشخصات خود را در این انجمن در خدمت شما دوستان عزیز قرار خواهم داد.چگونه می توانیم یک وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟

برای پاسخ به این سوال کلی، مسئله به 7 بخش تقسیم می شود و در مورد هر یک توضیح کامل می دهد:

1- قوانین طراحی وب سایت و تکنیک های مرتبط

2- طراحی سایت را شروع کنید

3- الهیات رنگ و روانشناسی سبک

4- اصول تایپوگرافی

5- رابط کاربری

6- سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

7- اجرای پروژه

قوانین طراحی وب سایت و تکنیک های مرتبط

به طور کلی، یک طراحی معمولی باید شامل تعدادی از عناصر باشد که در زیر توضیح داده ایم:

قوانین طراحی وب سایت

ابتدا باید چیدمان مناسب برای صفحه در نظر گرفته شود یعنی چیدمان مطالب در صفحه به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی به تمامی امکانات موجود در سایت دسترسی داشته باشد. دومین موردی که باید در نظر گرفت این است که طراحی ریسپانسیو به کاربران امکان دسترسی بهتری به تمامی وسایل الکترونیکی را می دهد، بنابراین باعث افزایش تعداد بازدید و بازگشت کاربران به سایت می شود. مورد بعدی که باید در نظر بگیرید ارسال سریع صفحه است. این یک ویژگی عالی برای موتورهای جستجو و کاربران است. اگر کاربران مدت زیادی منتظر ورود به صفحه باشند، بدون شک تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد. سعی کنید از دکمه های تماس به درستی و در جای مناسب استفاده کنید. این کار دسترسی به صفحات مهم و مفید در وب سایت شما را آسان تر می کند. سعی کنید لینک های خوبی در صفحات خود ایجاد کنید تا استفاده از وب سایت شما برای کاربران دشوار نباشد. این نیز یکی از عوامل مهمی است که می تواند بر مدت زمان ماندن کاربران در وب سایت شما تأثیر بگذارد.سئوی مناسب و منسجم و رعایت نکات مربوطه که خدمت شما را به طور کامل توضیح خواهم داد، تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد داشت. باید سعی کنید کاربران را برای مدت طولانی در صفحه خود نگه دارید. هر چه در این مسیر موفق تر باشید، وب سایت شما در صفحه اصلی موتورهای جستجو جذاب تر خواهد بود. سعی کنید اگر وب سایت جدیدی دارید با نوشتن اخبار و مقالات کامل و آموزنده، اگر فروشگاه اینترنتی با محصولات خوب و قیمت مناسب و … دارید، کاربران را از استفاده از وب سایت خود مطمئن کنید. انجام این کار منجر به بازگشت کاربران به وب سایت شما می شود. فراموش نکنید که یکی از بزرگترین دلایل موتورهای جستجو تعداد بازدید از وب سایت شما است. ما اطلاعات کاملی در مورد تمامی موارد فوق در قسمت مربوط به خدمات شما ارائه خواهیم کرد.

قوانین طراحی وب سایت

اگر تازه کار هستید و می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید، سعی کنید از یک سیستم جستجوی ساده و کاربردی در طراحی وب سایت خود استفاده کنید. این امر جذابیت وب سایت شما را افزایش می دهد و دسترسی کاربران به محتوای موجود وب سایت شما را آسان تر می کند. فراموش نکنید که محتوای خود را به اشتراک بگذارید زیرا استفاده از این شبکه ها روز به روز در حال افزایش است و بدون شک ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. در طراحی وب سایت خود سیستم بازخورد و بازخورد را در نظر بگیرید. اگر سایت فروش ندارید، توصیه می کنیم در سایت ثبت نام کنید، زیرا بسیاری از کاربران اغلب برای ثبت نام در سایت برای ارائه ایده های خود بی تاب هستند. سعی کنید محتوای Express خود را به ساده ترین روش برای کاربر ارسال کنید و جملات سنگین را برای کاربر بیان نکنید.

 

مرجع


[ پنج شنبه 101/4/9 ] [ 2:10 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

ویژگی های سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

Content Management System ترجمه ای از عبارت Content Management System یا Cms است. Cms یک سیستم نرم افزاری است که به شما امکان می دهد مطالب را به طور مستقیم منتشر و مدیریت کنید.

این سیستم به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به راحتی بسازید و به روز کنید. با آن امکان گنجاندن محتوای وب سایت شامل: متن، تصاویر، ویدئوها و هر نوع فایل دیگری بدون طراحی مجدد، ویرایش و مدیریت وجود دارد. اکثر پلاگین ها و سیستم های مدیریت برنامه به شما امکان می دهند چندین ویژگی را به وب سایت خود اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مفاهیم سیستم مدیریت محتوا، به مقالات زیر مراجعه کنید.

ویژگی های سیستم مدیریت محتوا

بسیاری از مردم فکر می کنند که سیستم های مدیریت محتوا فقط برای وبلاگ نویسی هستند نه چیز دیگری. برخی معتقدند که cms ممکن است درست باشد، اما اکنون cms های قدرتمند در دنیای آنلاین با یکدیگر رقابت می کنند، حتی با کمک آنها می توان فروشگاه آنلاین را به راحتی پیاده سازی کرد.

با cms خوب

5 عملکرد اصلی که یک سیستم مدیریت محتوا باید داشته باشد عبارتند از:

 

راه آسان برای انتشار محتوای جدید: یک cms قدرتمند باید شامل یک ویرایشگر متن قدرتمند و در عین حال ساده باشد که با آن بتوان محتوای جدید را به راحتی منتشر کرد.

قابلیت دسته بندی محتوا: سیستم مدیریت محتوا باید امکان دسته بندی و برچسب گذاری محتوا را برای سازماندهی آسان محتوا فراهم کند.

قابلیت ویرایش صفحه: علاوه بر انتشار محتوا، باید انواع مختلفی از صفحات را نیز برای وب سایت خود ایجاد کنید. یک سیستم مدیریت محتوا باید ابزارهای لازم برای انجام این کار را در اختیار شما قرار دهد.ویژگی های سفارشی: این ویژگی به این معنی است که شما به راحتی می توانید ویژگی های سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید.

انجمن قوی: داشتن یک انجمن قوی و پشتیبانی از cms می تواند به شما کمک کند در هنگام بروز مشکل تنها نباشید. همچنین با آخرین به روز رسانی ها و مسائل امنیتی سیستم آشنا شوید.

بهترین سیستم مدیریت محتوا چیست؟ !

1- وردپرس

مقدمه ای بر وردپرس

وردپرس که اکنون سهم زیادی از بازار وب دارد و از رقبای خود بسیار جلوتر است، در ابتدا برای وبلاگ نویسی طراحی شده بود. اما امروزه با رشد وردپرس، ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است که باعث محبوبیت بیشتر و بیشتر می شود. وردپرس در حال حاضر محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است.

 

بیش از 32 درصد از وب سایت ها وردپرس هستند و سایت های اصلی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNN از وردپرس استفاده می کنند. پنل مدیریت متن باز، کاربرپسند و رعایت قوانین سئو یکی از مهم ترین مزایای وردپرس است. همچنین وجود تعداد زیادی قالب و افزونه رایگان به شما آزادی کامل می دهد تا امکانات زیادی را به وب سایت خود اضافه کنید.

یکی دیگر از مزایای وردپرس امکان راه اندازی انواع مختلف وب سایت ها از جمله وبلاگ، فروشگاه، کسب و کار، اخبار و غیره است.

 

ویژگی های اصلی:

رایگان و متن باز

انتشار و ویرایش محتوا آسان است

ویرایشگر قدرتمند مدیریت محتوا

توسعه آسان با پلاگین ها و تم ها

انجمن های قوی و فعال دارد

آموزش ویدئویی و پروژه محور وردپرس

2- جوملا

معرفی جوملا!

هنگامی که مردم به دنبال cms مناسب هستند، قطعا جوملا یکی از حروفی است که با آن مواجه می شوند. جوملا یک سیستم بسیار انعطاف پذیر است.به عنوان مثال، جوملا برای مدیریت پست های سفارشی عالی است.

این پلتفرم گزینه های زیادی را برای مدیریت کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال، جوملا همچنین می تواند حساب ها را از حساب های Google بکشد. بنابراین یکی از کاربردهای جوملا استفاده از سایت عضویت است.

یکی دیگر از ویژگی های جوملا امکان ایجاد وب سایت های چند زبانه است. این بدان معناست که می توانید زبان های بیشتری را بدون استفاده از افزونه ها به وب سایت خود اضافه کنید. جوملا همچنین شما را قادر می سازد تا از چندین قالب یا تم برای محتوای مختلف به طور همزمان استفاده کنید.

در نهایت، شاید تنها نقطه ضعف جوملا این باشد که پنل مدیریت کاربر پسند نیست.

 ویژگی های اصلی:

پشتیبانی عالی از پست های سفارشی مختلف

مدیریت کاربر پیشرفته

پشتیبانی از وب سایت چند زبانه

از قالب های منحصر به فرد برای هر نوع صفحه پشتیبانی می کند

در حالی که جوملا در نگاه اول عالی به نظر می رسد، اما برای کسانی که تازه وارد طراحی وب هستند توصیه نمی شود.

3- دروپال

معرفی دروپال

اگرچه وردپرس و جوملا سهم زیادی از بازار را به دست آورده اند، اما دروپال از این سهم بی بهره نیست و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است. در عمل، دروپال یک سیستم مدیریت محتوا است که از بسیاری جهات شبیه جوملا است. به عنوان مثال، دروپال یک سیستم بسیار انعطاف پذیر برای مدیریت پست های سفارشی مختلف ارائه می دهد. همچنین سطح بالایی از کنترل کاربران و مجوزهای آنها را به شما می دهد و حتی می توانید وب سایت های چند زبانه را به راحتی ایجاد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های دروپال سیستم طبقه بندی قوی تر و امنیت بسیار بالا آن است.یکی دیگر از مزایای دروپال داشتن یک نسخه پشتیبان آنلاین و یک انجمن فعال برای رفع مشکلات احتمالی شما است.

 

ویژگی های اصلی:

سیستم مدیریت پست سفارشی

تنظیمات مجوز کاربر

پشتیبانی از وب سایت چند زبانه

سیستم طبقه بندی دقیق

امنیت بالا

از نقاط ضعف دروپال می توان به پیچیدگی فرآیند تولید قالب و تعداد کم قالب های آزاد اشاره کرد.

 

4-مجنتو

معرفی مجنتو

Magento یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوای متن باز با معماری پلاگین است. این ویژگی در تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهد که کد را به دلخواه تغییر دهید و هر قابلیتی را که دوست دارید اضافه کنید. مهمترین کاربرد مجنتو ساخت فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه های بزرگی مانند نوکیا، اسکایپ، آدیداس، نایک و سامسونگ همگی در حال حاضر از مجنتو استفاده می کنند.

Magento Store Builder در سال 2008 عرضه شد و بیش از 200000 فروشگاه فعال دارد. همچنین دو نسخه منتشر کرده است، یکی متن باز است و دیگری برای فعال سازی نیاز به مجوز شرکت دارد و رایگان نیست.

 

ویژگی های اصلی:

امکان ساخت فروشگاه اینترنتی

قالب های رایگان وجود دارد

سئوی مناسب

معایب شامل کاربرپسند بودن پنل، عدم وجود نسخه حرفه ای رایگان است. همچنین در نسخه رایگان، کاربران نمی توانند از خدمات پشتیبانی رسمی استفاده کنند.

5- وبلاگ نویسان

معرفی بلاگر

Blogger همچنین یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که در آن می توانید وبلاگ هایی را منتشر کرده و بسازید که توسط گوگل میزبانی می شود. استفاده از بلاگر به دانش زیادی نیاز ندارد و استفاده از آن آسان است. از آنجایی که این cms توسط گوگل ساخته شده است، از نظر سازگاری با موتورهای جستجو و سئو از کیفیت بالایی برخوردار است.ویژگی های اصلی:

راه اندازی بسیار ساده

دامنه و هاست رایگان

امکان ادغام با سایر ابزارهای گوگل مانند گوگل آنالیتیکس

با این حال، استفاده از بلاگر فقط برای وبلاگ نویسی است و اگر نوع دیگری از وب سایت دارید، بلاگر برای شما مناسب نیست. انعطاف کم و عملکرد محدود این cms باعث می شود افراد کمتری به این پلتفرم مراجعه کنند.

 

در این مقاله سعی شده است تا بررسی جامعی از 5 سیستم مدیریت محتوا انجام شود. آنچه می تواند به شما در انتخاب پلتفرم مناسب کمک کند، درک استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا و تعیین نوع وب سایت شما است. به عنوان مثال، اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی است، قطعا باید بلاگر یا دروپال را فراموش کنید.

 

https://kasbokarnews.ir/1401/03/29/چگونه-با-طراحی-سایت-خبری-فروشگاهی-برند/


[ پنج شنبه 101/4/9 ] [ 2:1 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]