سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سنتی آشپزخانه چه ویژگی هایی دارند؟

طراحی سنتی آشپزخانه می تواند ایده ای زیبا و جذاب برای خانم های خانه دار یا هر شخص دیگری باشد. مدت هاست که آشپزخانه در خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل ، در کشور ما توجه زیادی به آشپزخانه می شود. طراحی آشپزخانه ایرانی به سبک قدیمی روش ها و روش هایی دارد که تقریباً در این مقاله به همه می گوییم. پس کمی وقت بگذارید و تا آخر بخوانید.

آیا دکوراسیون سنتی داریم یا مدرن برای آشپزخانه؟

گفتیم که آشپزخانه سالهاست که در خانه های ایرانی نقش مهمی دارد زیرا زنان ایرانی وقت زیادی را در آشپزخانه یا آشپزخانه می گذراندند. به همین دلیل ، در سبک های معماری سنتی ایران ، آشپزی یا آشپزی اهمیت زیادی داشته است. از زمان های بسیار قدیم ، به دلیل اینکه غذای ایرانی و سبک پخت و پز به طور کلی به صورت فضایی زیاد است ، تزئینات سنتی آشپزخانه های ایرانی در فضاهای بزرگ انجام می شد ؛

کابینت چوبی

 

همانطور که از نام آن پیداست ، در این محصول از چوب طبیعی درختان استفاده شده است. البته متریال بدنه این مدل کابینت MDF معمولاً سفید است و فقط از ورق های چوب طبیعی به عنوان ماده درب استفاده می شود. حالا می خواهیم کمی بیشتر در مورد نحوه ساخت درب کابینت از چوب صحبت کنیم. برگ های درختی چوبی طبیعی در ضخامت های دو تا سه سانتی متر موجود است. درها به محض شناسایی ، توسط منبت کار و ابزار خورده می شوند و نقاشی ها و حکاکی های کلاسیک به آنها اضافه می شود. این حکاکی ها متنوع بوده و ویژگی اصلی این سبک کابینت همان ابزار و حکاکی است. پس از مرحله تجهیز درب ها در اتاق جدا شده رنگ انتخاب شده توسط مشتری را بدست آورید. در کنار درهای نقاشی شده ستون های چوبی و همچنین گل های منبت کاری شده و موزاییکی قرار دارد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 99/7/27 ] [ 10:35 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

کابینت مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کابینت مدرن آشپزخانه

کابینت مدرن یکی از اصطلاحات رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است و طراحان دکوراسیون از آن استفاده کرده اند. طراحی آشپزخانه مدرن را می توان به طرق مختلف تصور کرد و برخلاف تصور عمومی ، نمی توان آن را فقط یک سبک خاص دانست. کابینت های مدرن به گونه ای طراحی شده اند که طراح می تواند سلیقه شخصی بیشتری را اعمال کند و فضا برای تغییرات منحصر به فرد بیشتر دارد. ممکن است بسیاری از افراد این سبک را با طرح های ساده ، یکنواخت یا بی روح با قالب های خشک یکی بدانند ، اما باید پذیرفت که این سبک مدرن بسیار انعطاف پذیر است.

کابینت

اگر درب کابینت شما یک تکه است ، احتمالاً آشپزخانه شما معاصر است.

 

درب تخته به معنای درب محکم ، بدون هیچگونه تزئین در لبه است. گاهی اوقات درب کابینت روی خود کابینت نصب می شود ، مانند نمونه ای که در تصویر زیر می بینید.

 

اما گاهی اوقات آنها از روشی به نام "inst" استفاده می کنند و درب کابینت را داخل قاب کابینت نصب می کنند که نمونه آن را در عکس بعدی مشاهده خواهید کرد.

 

این نوع کابینت ها مانند تصویر زیر می توانند سفید و براق باشند و یا مات و صاف باشند.

 

مواد بدنه آنها ممکن است چوب یا ورقه ورقه های مختلف باشد.

 

از انواع پرداخت ها نیز می توان استفاده کرد.

 

برخی فکر می کنند درب های سبک شیکر برای آشپزخانه های معاصر مناسب است ،

آموزش اخت کمد دیواری

ادامه مطلب...

[ شنبه 99/7/19 ] [ 10:56 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

انواع کابینت آشپزخانه

انواع کابینت آشپزخانه متنوعی و بستگی به نوع متریال آنها ساخته می شود. تمامی مباحث مربوط به انتخاب جنس ورنگ مناسب در آموزش کابینت سازی مطرح می گردد.

کابینت ملامینه چیست؟

یکی از ارزانترین انواع کابینت ، کابینت ملامینه است. ملامین الان به چه معناست؟ ملامینه اصطلاحی است که در بعضی از مناطق کشور برای ورق با هسته نئوپان و پوشش ملامین استفاده می شود.

البته استفاده از اصطلاح ملامین برای این نوع ورق اشتباه است ، زیرا ورق ام دی اف معمولی دارای روکش ملامین نیز می باشد. اما در بازار وقتی می گویند ورق ملامین یا کمد ملامینه منظورشان نئوپان با هسته ملامین و روکش ملامین است. به طور کلی نئوپان از تراشه های چوب درشت ، چسب ها و رزین هایی ساخته می شود که چگالی کمتری نسبت به MDF دارند. و البته مقاومت آن در برابر رطوبت بسیار کمتر است. این نوع متریال در ساخت کمد دیواری و همچنین آموزش ساخت کمد دیواری مطرح می شود.

کابینت آشپزخانه تمام چوبی

وقتی صحبت از چوب طبیعی می شود ، ممکن است انواع مختلف کابینت آشپزخانه حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد ، زیرا بعد از نصب این نوع کابینت ها در محیط آشپزخانه ، قطعاً با شما صحبت می کنند! چوب نمادی از طراوت و سرزندگی است ، این نوع کابینت آشپزخانه توانایی رنگ آمیزی ، برش و حکاکی روی آن را دارد و با کمی سلیقه می توان محصولات مختلفی ایجاد کرد ؛

 

به خاطر داشته باشید که این مدل کابینت می تواند در سبک های مدرن ، کلاسیک و یکپارچه (کلاسیک مدرن) تولید شود.

کابینت های چوبی کابینت آشپزخانه لوکس به حساب می آیند. این کابینت بسیار زیباست و همانطور که قبلا بارها گفته ایم بسیار گران است. در این قسمت می خواهیم نقاط قوت و ضعف کابینت های چوبی را ببینیم و بررسی کنیم. بنابراین به مزایا و معایب کابینت های چوبی آشپزخانه توجه کنید.

 

ما سازنده و نجار کابینت ایمن را به صورت رایگان معرفی می کنیم

مزایا و معایب کابینت تمام چوبی

  • درخواست کابینت ساز
  • مزایای تمام کابینت های چوبی
  • استحکام و دوام مناسب و بالا
  • جریان طبیعت در خانه شما
  • طرح های لوکس و بسیار لوکس ایجاد کنید
  • ضد صدا
  • امکان انتخاب بین طرحها و رنگهای متنوع
  • هزینه بسیار زیاد
  • مقاومت چوب در برابر رطوبت زیاد نیست

 

 

 

 


[ شنبه 99/7/12 ] [ 10:23 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]