سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه برنامه ریزی و هدف گذاری را یاد بگیریم؟

در وب سایت سیمینه، ما برنامه ریزی و هدف گذاری و به طور کلی تمام روش هایی را که باعث پیشرفت شخصی شما می شود را آموزش می دهیم.

این آموزش ها با کمک مقالات و دوره های رایگان و غیر رایگان ارائه می شود. همچنین سعی می کنیم با تولید محصولات غیرآموزشی اما کاملا کاربردی مانند نرم افزار برنامه ریزی سیمینه و دفتر برنامه ریزی شما را به انجام کارهایی تشویق کنیم که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

ما معتقدیم که عدم برنامه ریزی به معنای عدم برنامه ریزی است...

پس بیایید یک برنامه بسیار ساده و کاربردی برای کار و زندگی خود بسازیم...» روی کمک ما حساب کنید

میکند."

داشتن برنامه های درست به فعالیت های شما جهت می دهد و شما را از انجام کارهای بیهوده باز می دارد. برنامه ریزی فرآیندی مستمر است که نیاز به تصمیم گیری، نظارت و بازنگری دارد. بررسی مستمر برنامه ها به شناسایی نواقص آنها کمک می کند و دستیابی به اهداف را تسهیل می کند.

چرا باید سیمینه را دنبال کنم؟

پشتیبانی و تضمین صد در صد simineh

حمایت و رضایت شما

ضمانت رضایت شما و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما

صحبت های سیما

سوالات متداول

مهم ترین ویژگی های برنامه ریزی چیست؟

این یکی از مهم ترین مهارت هایی است که به رسیدن به هدف کمک می کند.همچنین آینده نگر و مستمر است و نیاز به تصمیم گیری دارد.

برای تعیین یک برنامه چه مراحلی لازم است؟

برای تعیین برنامه های خود باید مراحل مختلفی را دنبال کنید که عبارتند از: تعیین هدف، پیش بینی، شناسایی گزینه های مختلف برای رسیدن به هدف، ارزیابی گزینه های مختلف، انتخاب بهترین گزینه، اجرای برنامه و نظارت بر آن.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 101/9/29 ] [ 9:50 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

آموزش برنامه ریزی به چه صورت است؟

برنامه ریزی چیست؟

برنامه ریزی، که به عنوان یک مهارت نرم در نظر گرفته می شود، به این معنی است که از قبل در مورد آنچه باید انجام شود، زمان و چگونه برنامه ریزی کرد، و چه کسی باید هر کار را انجام دهد. این کار یک فرآیند چشم انداز است، یعنی برای آینده انجام می شود.

این طرح برای کمک به شما در دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت طراحی شده است. برنامه ریزی نحوه دستیابی به اهداف را تعیین می کند. بنابراین مستلزم تعیین اهداف و انجام اقدامات مناسب برای دستیابی به آنهاست.

ویژگی های برنامه ریزی موثر

اکنون که با مفهوم زمان بندی آشنا شدید، بیایید به برخی از مهم ترین ویژگی های آن نگاهی بیندازیم:

وظیفه اصلی مدیریت است

ایجاد برنامه ها اولین قدمی است که هر مدیر یا هر شخصی باید برای حرکت به سمت یک هدف بردارد. برنامه ریزی اولین و مهمترین وظیفه مدیریتی است که سایر وظایف مدیریتی یعنی سازماندهی، استخدام، هدایت و کنترل بر آن استوار است.

تعیین برنامه به جذب و آموزش نیروی کار کمک می کند. همچنین مدیر را قادر می سازد تا عملکرد کارکنان خود را اندازه گیری و کنترل کند.هدف گرا است

داشتن برنامه به رسیدن به هدف کمک می کند و ما نمی توانیم هیچ هدفی را بدون آن تصور کنیم. برنامه ریزی بر تعیین اهداف و تصمیم گیری در مورد اقدامات مناسب برای دستیابی به اهداف متمرکز است.

جامع است

این ویژگی به این معنی است که در همه بخش ها و در همه سازمان های کوچک، متوسط ??یا بزرگ وجود دارد و در تمام سطوح سازمان مورد نیاز است. همه افراد اعم از همه مدیران و کارکنان بر اساس نیاز خود از آن استفاده می کنند. با این حال، دامنه برنامه ریزی در سطوح و بخش های مختلف متفاوت است.

این یک فرآیند مستمر است

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 101/9/29 ] [ 9:46 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

دفتر برنامه ریزی روزانه چیست و برای چیست؟

دفتر برنامه ریزی روزانه توسط گروه پژوهشی سیمینه بر اساس موفقیت و مدیریت زمان و علوم ذهنی طراحی شده است. برنامه ریز روزانه سیمینه نه تنها یک محصول برنامه ریزی و مدیریت زمان است، بلکه یک منشی بسیار دقیق است که به شما کمک می کند تا تمام کارهای روزانه خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید و از فراموشی بیشتر موارد جلوگیری می کند. کمک به تقویت قدرت برنامه ریزی و هدف گذاری و جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته از مزایای بزرگ این محصول است. طراحی این دفتر حاصل 8 سال مدیریت عملی در کار و زندگی است.

این دفتر یک تکیه گاه فوق العاده قوی برای همه کسانی است که به وظایف خود نمی رسند یا کارهای عقب افتاده زیادی دارند یا برای رسیدن به موفقیت در برنامه ریزی و تعیین اهداف زندگی نیاز به کمک دارند.

با کمک این دفتر و با هدف گذاری در زندگی و مدیریت کارهای روزانه خود می توانید تحول بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید.

همچنین این دفتر به شما کمک می کند تا استرس ناشی از انجام ندادن کار به هر دلیلی در طول روز را کاهش دهید.با صرف زمان کم هر روز و پرکردن جداول کاملا علمی و کاربردی دفتر برنامه ریزی روزانه می توانید بازده کاری خود را 80 درصد افزایش دهید. همانطور که می دانید، 20 درصد از زمانی که صرف برنامه ریزی می کنید، 80 درصد از زمانی را که صرف انجام هر کاری می کنید، ارزش دارد.

قسمت های مختلف دفتر را برای برنامه ریزی روزانه و نحوه استفاده از آن ارائه می دهیم

به الگوی انجام کار خود در ماه ها و هفته های گذشته کمی توجه کنید. چند بار تا به حال این همه کار برای انجام دادن داشته اید اما هرگز به هیچ یک از آنها نرسیده اید؟

یا حتی کارهای به ظاهر کمی انجام داده اید اما هنوز نتوانسته اید تا پایان شب کاری را انجام دهید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 101/9/29 ] [ 9:44 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

انواع شومیز زنانه شیک

انواع شومیز زنانه شیک

خوشبختانه شومیز زنانه شیک  انواع مختلفی دارد و هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه و علایق خود آنها را تهیه کند و سبک مورد علاقه خود را داشته باشد. حتی اگر به مد و لباس های مد روز علاقه دارید، لطافت پارچه ابریشمی این لباس زنانه نظر شما را جلب خواهد کرد.

در ادامه این مطلب سعی داریم مدل های جدید دامن مجلسی حریر زنانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید قبل از خرید دامن انتخاب بهتری را تجربه کنید و از استایل جذاب و چشمگیر خود در مهمانی ها و مجالس لذت ببرید.

1. شیک ترین شومیز زنانه

پیراهن حریر یکی از زیباترین مدل های لباس زنانه است که می توان آن را با انواع دامن های بلند یا کوتاه و شلوار یا جین پارچه ای ترکیب کرد. این مدل بلوز حریر با دکمه و بدون دکمه به بازار عرضه می شود و شامل طرح هایی مانند یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیون و یقه مردانه می باشد.

برای مشاهده و خرید لباس روی دکمه زیر کلیک کنید

پیراهن زنانه

 2. کاغذ گلدار

معمولا بازار فروش لباس های طرح گل در بهار و تابستان داغ تر از همیشه می شود. این الگوی کاغذی گلدار نه تنها ظاهر و استایل شما را زیبا و سرزنده می کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما خوش می گذرانند نیز تاثیر مثبت و چشمگیری دارد. در واقع شما با پوشیدن شومیز گل‌دار، زیبایی و سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.

مدل شومیز گلدار زنانه 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 101/9/15 ] [ 10:47 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

خرید اینترنتی لباس زنانه چه مزایا و معایبی دارد؟

راحتی و راحتی بزرگترین مزیت فروش آنلاین لباس است. در کجای دنیا می توانید حتی در رختخواب خود در نیمه های شب با لباس خواب لباس خرید کنید؟ برای خرید لباس، مجبور نیستید ساعت ها در مرکز خرید بمانید یا در صف پرداخت باشید. در عرض چند دقیقه می توانید خرید کنید. خرید آنلاین به شما امکان خرید 24 ساعته را می دهد. علاوه بر این، مجبور نیستید در ترافیک از شهر عبور کنید و پاداش شما «خرید تمیز» است. شما خریدهای خود را به صورت آنلاین پیگیری می کنید و نیازی به حضور فیزیکی ندارید. در نتیجه شما به تمیز نگه داشتن محیط کمک می کنید!

فروش شخصی

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور در زمان فروش ویژه تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند. همچنین اگر عضو باشگاه مشتریان هستید، گاهی پیامک ها و ایمیل هایی دریافت می کنید که کد تخفیف به شما می دهد و می توانید با قیمت مناسب تری خرید کنید. خرید اینترنتی اغلب معاف از مالیات است و به همین دلیل در برخی موارد قیمت کالاهای آن کمتر است. اکنون می توانید در رفت و آمد صرفه جویی کنید و با هزینه کمتر بنزین اضافه کنید! این فوق العاده نیست؟

بسیاری از انواع

تنوع گزینه های آنلاین شگفت انگیز است.تقریباً هر برند یا محصولی را که بخواهید در فروشگاه های اینترنتی پوشاک مانند مدمن پیدا می کنید و می توانید بدون مراجعه به کشور دیگری، محصولات باکیفیت خارجی و ایرانی را خریداری کنید. من شخصا سالهاست که به صورت آنلاین لباس میخرم و این مزیت را کاملا درک می کنم. زمانی که به لباس هایی نیاز دارید که در همه فروشگاه های شهر خود و شهرهای دیگر پیدا نمی شوند، مدل ها و تنوع های زیادی وجود دارد که می خواهید، بهترین راه حل خرید اینترنتی است.

تنوع رنگ و سایز محصولات در فروشگاه اینترنتی لباس در فروشگاه های دیگر موجود نمی باشد. برخی از فروشگاه های اینترنتی حتی محصولات متوقف شده را سفارش می دهند و برای مشتریان سفارش می دهند.

حمل و نقل آسان هدیه

از فروشگاه های اینترنتی لباس خرید کنید

با خرید از فروشگاه های اینترنتی لباس، می توانید برای اقوام و دوستان خود در هر کجا که هستند، خرید و هدایایی بفرستید. بسته بندی و ارسال توسط وب سایت انجام می شود و شما نیازی به انجام کاری ندارید. گاهی اوقات آنها بهتر از شما بسته بندی می کنند! برای مناسبت های مختلف مانند روز مادر، روز پدر، هدیه تولد، روز ولنتاین و غیره.می توانید لباس های هدیه را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. خب دیگر بهانه ای ندارید که نمی توانید برای عزیزانتان هدیه بفرستید چون رفته اید!

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 101/9/14 ] [ 11:25 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]