سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های ست کردن شومیز زنانه

همیشه استفاده از شومیزهای زنانه به عنوان لباس های اصلی صورت نمی گیرد، بلکه در تکمیل شدن استایل نقشی اساسی دارد؛ به عنوان مثال می توانید یک شومیز ساده را به عنوان یک زیره مورد استفاده قرار دهید و با پوشیدن یک ژاکت بلند بافتنی به زیبایی و منحصر به فرد شدن استایل خود کمک کنید.

روش دیگری که برای استفاده از شومیزها وجود دارد این است که یک تاپ یا کراپ تاپ بپوشید، سپس روی آن یک شومیز لطیف و خنک به صورت جلو باز مورد استفاده قرار دهید. البته در این سبک استفاده از شومیزهای جلو بسته کاربردی ندارند.

برای داشتن یک ظاهر ساده و مینیمال می توانید از یک شومیز سفید ساده به همراه یک شلوار جین جذب و مناسب کمک بگیرید. استفاده از این سبک بسیار شیک، اسپرت و جذاب خواهد بود.

می توانید از ترکیب شومیز با دامن های کوتاه استفاده کنید. البته در این روش باید شومیز خود را داخل دامن قرار دهید. استفاده از یک کمربند رنگی در زیبایی بیشتر این استایل ها تاثیرگذار هستند.

اگر به استایل های ساده عادت ندارید، می توانید از یک دستمال گردن کمک بگیرید. برای داشتن یک استایل جذاب با شومیزهای سفید و ساده استفاده از شلوارهای رنگی و دستمال گردن های زیبا پیشنهاد می شود.

در فصل پاییز می توانید شومیزهای ساده و زیبای خود را زیر ژاکت مورد استفاده قرار داده و آن را با یک شلوار جذب مشکی ترکیب کنید.

ترکیب کت تک، شومیز و شلوار جین را می توان یک ترکیب همه چی تمام در نظر گرفت، که در بسیاری از موقعیت ها بسیار مناسب و کاربردی است.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 102/3/10 ] [ 9:17 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]