سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستورالعمل خرید اینترنتی انواع پوشاک زنانه

این روزها با گسترش استفاده مردم از تکنولوژی های مختلف به خصوص گسترش اینترنت و نفوذ انواع شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و وب سایت های مختلف؛ سبک زندگی روزمره مردم از خیلی جهات تغییر کرده است. خرید آنلاین و غیر حضوری یکی از مهمترین تغییراتی است که با گسترش اینترنت در زندگی مردم رخ داده است. خرید اینترنتی در ایران و سایر کشورهای جهان رو به گسترش و توسعه است و روزانه مردم زیادی متمایل و علاقمند به خرید غیرحضوری از فروشگاه های آنلاین می شوند.

 

بصورت کلی خرید آنلاین انواع کالا مزایای بیشماری دارد به عنوان مثال: صرفه جویی در زمان شما، دیگر وابسته زمان و مکان نیستید. در هر زمان و مکانی که برایتان مقدور است می توانید وارد آنلاین شاپ مدنظرتان شده و اقدام به خرید نمایید. از سویی دیگر نیز خود را از دام ترافیک و دردسرهای ماشین بیرون بردن مانند به دنبال جای پارک رفتن خلاص می کنید. دیگر نیازی به سروکله زدن با فروشنده و صحبت در مورد قیمت و مدل های مختلف ندارید. شما در خرید اینترنتی آزادی کامل دارید و با خیال آسوده هزاران مدل را می توانید مشاهده نمایید به فروشگاه های مختلف سر بزنید و در نهایت با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.

 

همه این مزایا سرجای خود قرار دارند؛ اما از آنجایی که هر گلی بدون خار نیست، خرید اینترنتی به خصوص در حوزه پوشاک و لباس خالی از دردسر و مشکل نیست. در این یادداشت قصد داریم با بیان مجموعه ای از اصول و دستورالعمل ها خرید انواع لباس شما را از درگیر شدن با این مشکلات دور نماییم و تا حد زیادی دردسرهای خرید اینترنتی را کاهش دهیم.

معرفی ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی

در واقع هر فرد معیارهای خاص خود را برای سنجش یک فروشگاه اینترنتی لباس دارد و براساس آن معیارها به فروشگاه برچسب خوب، عالی و یا بد را می زند. برای برخی از افراد کیفیت کالا در ابتدا از هر چیزی مهمتر است. یک فروشگاه ضمانت اصالت کالا را در سایت اش قرار می دهد و در صورت هر گونه مغایرت و خرابی می توان کالا را مرجوع کرد. برخی کاربران نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات و مشاوره برایشان اهمیت بالاتری دارد. برخی آنلاین شاپ های پوشاک با ارسال پیامک مراحل ثبت سفارش، بسته بندی تا ارسال به اداره پست را به شما اطلاع رسانی می کنند. برخی فروشگاه های دیگر انواع تخفیف ها و حراجی های فصلی و مناسبتی دارند. همچنین ارسال رایگان نیز مورد دیگری است که برای بسیاری از مشتریان غیرحضوری مهم است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 102/1/7 ] [ 11:35 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس

با گسترش اینترنت و راه یافتن آن به زندگی روزمره مردم و البته استقبال مردم از آن، بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت راحتتر و آسوده تر صورت می گیرد. در این میان خرید اینترنتی نیز روز به روز در حال افزایش است و فروشگاه های گوناگونی در حوزه های متعدد راه اندازی می گردند. یکی از این حوزه ها خرید لباس زنانه و مردانه و حوزه مد و پوشاک است. در این میان چالشی که وجود دارد انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید پوشاک است. اینکه یک فروشگاه اینترنتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

با شناخت ویژگی هایی یک فروشگاه اینترنتی خرید لباس معتبر، دید بهتری در هنگام ثبت سفارش خود خواهید داشت. اما به غیر از آیتم هایی که یک فروشگاه می بایست داشته باشد؛ شما نیز باید از سایز دقیق لباس تان مطلع باشید؛ این مورد در خرید اینترنتی انواع پوشاک بسیار مهم و ضروری است. البته در برخی از مدل های لباس با طراحی لباس هایی با اندازه فری سایز Free Size این مساله نیز حل شده است. خرید اینترنتی مزایای بیشماری دارد که می توان برخی از مشکلات و دغدغه های آن را نادیده گرفت. از جمله مهمترین مزایای آن صرفه جویی در زمان و پول است. در بازار رقابتی تنگاتنگی که بین آنلاین شاپ های متعدد لباس وجود دارد؛ هر یک به این می اندیشند که چگونه می توانند با ساخت یک مزیت رقابتی برتر، مشتریان را به سمت خود بکشانند و این مقوله می تواند به نفع کاربران و مشتریان آن فروشگاه اینترنتی باشد.

 

بهترین فروشگاه را چگونه و در یک نگاه بشناسیم؟

در این بخش به بیان چند ویژگی عمومی که هر فروشگاه اینترنتی معتبری باید داشته باشد؛ می پردازیم. این موارد را شما می توانید با یک نگاه کلی و سرتاسری به فروشگاه متوجه شوید. اولین مساله اعتماد مشتریان است. یک فروشگاه آنلاین لباس می بایست در همان نگاه اول اعتماد مشتری را به خود جلب نماید. این مساله مهمترین مقوله در انواع خرید اینترنتی است (لباس، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی و…)

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 102/1/7 ] [ 11:34 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

لیست بهترین هدیه ها برای یک خانم

در زندگی همه ما افرادی هستند که در هر شرایطی در کنارمان هستند و مانند یک دوست، رفیق و یار همیشگی با ما همراهی می کنند. هدیه دادن به این افراد با مناسبت و چه بی مناسبت یک روش مرسوم برای قدردانی از حضورشان است. هدیه گرفتن و هدیه دادن هر دو به انسان احساس خوبی می دهد. در این میان قبول دارم که هدیه گرفتن برای یک خانم، کمی سخت و چالش برانگیز است.

در ابتدا شما می بایست سلیقه فرد مقابل تان را بدانید و باتوجه به علایق او اقدام به خرید کادو نمایید. ممکن است برخی از افراد با دریافت یک شاخه گل سرخ به همان میزان خوشحال شوند که یک کادوی گران قیمت دریافت می کنند. گاهی اوقات می بایست به هزینه ای که قصد دارید برای خرید کادو صرف نمایید توجه نمایید؛ مخصوصا اگر بدانید او نیز قرار است برای شما هدیه ای تهیه نماید.

این زمان همان لحظه چالش برانگیز است. شما باید فاکتورهای زیادی را برای خرید یک هدیه مناسب برای یک خانم خوش سلیقه و تا حدی مشکل پسند را در نظر داشته باشید. در نظر گرفتن مناسبت کادو دادن به عنوان قدم کمک کننده خواهد بود. به عنوان مثال شب یلدا، عید نوروز، کادوی تولد، روز زن. مساله بعدی نقشی که آن زن در زندگی تان دارد؛ عامل موثر در گزینه های کادو دادن است و موارد زیادی را فیلتر خواهد نمود.

در هنگام انتخاب، سفارش و خرید کادو برای خانم ها به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

 

توجه به اندازه و استایل:

برای خرید هر گونه لباس و یا کفش به عنوان هدیه حتما به سایز، نوع استایل و فرم بدنی شخص مقابل خود توجه داشته باشید. اگر می خواهید این کار کاملا مخفیانه صورت گیرد و همسر یا مادرتان به هیچ عنوان از این مساله بویی نبرد؛ به سراغ کمد لباس های او بروید و سایز لباس هایش را نگاهی بیاندازید. با نگاه کردن به لباس هایش رنگ موردعلاقه و سبکی که دوست دارد را نیز پیدا خواهید نمود.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 102/1/7 ] [ 11:33 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

استایل چیست؟ معرفی انواع استایل های دخترانه شیک

لغت استایل واژه ای بسیار پرکاربرد در حوزه هنر، موسیقی، دکوراسیون و نقاشی است و مهمترین کاربرد آن در صنعت مد و طراحی لباس است. زمانی که شما زیباترین و شیک ترین انواع سبک لباس یا انواع استایل را انتخاب می کنید، با پوشیدن آن احساس شادمانی، قدرت و البته اعتمادبنفس در شما افزایش می یابد. این مساله از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است. با انتخاب یک استایل شیک و زیبا، هورمون دوپامین در مغز ترشح پیدا می کند و احساس آرامشی که به شما می بخشد همانند مصرف داروی آرام بخش است.

 

از همین رو نیاز است تا انواع استایل های شیک و جذاب را بشناسید. با پوشیدن یک سبک لباس عالی، شما به روح و جسم خود اهمیت می دهید و انرژی مثبتی که از این کار دریافت می کنید فوق العاده زیاد است. احساس ارزشمندی و لیاقتتان دو صد چندان خواهد شد.

 

در ادامه این یادداشت با انواع استایل لباس و ویژگی های آن ها آشنا خواهیم شد. زیبایی و آراستگی نیاز هر انسانی است و در ضمیر ناخودآگاه هر فردی تمایل به زیبا بودن و آراستگی نهادینه شده است.

تیپ، استایل و شیوه لباس پوشیدن شخص می تواند برگرفته از ارزش ها و اعتقادات او باشد. البته می توان کلمه استایل را بسط داد و تنها صرفا مختص لباس پوشیدن ندانست. استایل می تواند در برگیرنده حالات، رفتار و برخوردهای خاص یک فرد باشد. در ادامه ساخت انواع استایل را آموزش می دهیم.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 102/1/7 ] [ 11:30 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

امسال عید چی بپوشیم؟ نکات ساخت استایل بهاره جذاب

آیتم هایی که برای ساخت استایل نوروزی به آن ها نیاز است

در دنیای مد و لباس برای هر مراسم و موقعیتی، اصول ست کردن و آیتم های خاصی وجود دارد. مهمانی ها و دورهمی های عیدانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آیتم های خاص خود را می طلبند. اگر به دنبال داشتن استایلی متفاوت برای این روزها هستید، در انتخاب المان هایی که در ادامه معرفی می نمایم، دقت و توجه بیشتری بخرج دهید.

 

بلوز و یا شومیز زنانه مناسب

بلوز یا شومیز زنانه به شما ظاهری رسمی تر می بخشد که انتخابی مناسب برای مهمانی های عید نوروز است. در این ایام داشتن استایلی رسمی گزینه ای بسیار عالی است و بهتر است به سراغ آیتم های رسمی تر بروید و دور تیپ ها و لباس های اسپرت، لش و گشاد با طرح های فانتزی و عجیب و غریب را خط قرمز بکشید. اگر زیاد طرفدار شومیزهای رسمی نیستید و در آن ها احساس راحتی ندارید؛ می توانید مدل شومیزهای زنانه جدید با طرح های ساده و نخی را تهیه کنید.

 

در استایل عید 1402 اگر از پوشیدن مانتو خسته شدید و دوست دارید یک تیپ متفاوت نسبت به گذشته خود بسازید؛ پیشنهاد می کنم که بروید به سراغ پوشیدن و ست کردن وست و شومیز زنانه. از پارسال عید تا به حال وست و شومیز خیلی پرطرفدار شدند و مدل های متنوع از وست را می توانید در بازار پیدا کنید. وست در واقع همان جلیقه است که مدل جلوباز هست و اغلب با دکمه یا زیپ بسته می شود یا کلا جلو باز است. وست ها خیلی راحت و آزاد هستند و با موارد مختلفی می توان ست نمود.

کت زنانه مناسب

می توانید به جای انواع مدل های مانتو برای استایل عید 1402 از یک کت تقریبا بلند تا روی زانو استفاده کنید. اگر طرفدار یک استایل رسمی و کلاسیک هستید، پیشنهاد می کنم که حتما پوشیدن کت را در این روزها فراموش نکنید. ست کردن کت و شلوار یک رنگ از جنس پارچه مازراتی بسیار زیبا خواهد بود و طرفداران خاص خود را دارد. پیشنهاد دیگر خرید مانتو کتی از جنس پارچه ژاکارد است که ایستایی و نمایی جذاب را به کت و اندام تان می بخشد. سعی کنید کت هایی را انتخاب کنید ساده، شیک و کلاسیک باشند که در هر مراسمی بتوان آن را پوشید. زیرا سادگی هیچ گاه از مد نمی افتد.

 

شلوار زنانه مناسب

در انتخاب شلوار تا انتخاب عمل بیشتری دارید و می توانید انواع شلوار زنانه ساده کتان، پارچه ای، کشی یا پنبه ای را تهیه نمایید. اما اگر استایل رسمی و کلاسیک را انتخاب کرده اید که انواع شلوار زنانه نخی و راسته گزینه مناسب شماست. مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:

 

شلوار راسته

 

شلوار بگ

 

شلوار لگ یا جذب

 

شلوار دم پا

 

شلوار جین

 

اگر استایل رسمی می خواهید بهتر است که به سراغ شلوارهای راسته بروید. شلوارهای جین، جذب و لگ بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و کژوال هستند. مدل جدیدتری از شلوار وجود دارد که اورال یا سرهمی است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استایل های مختلف، فرق دارد.

 

کفش زنانه مناسب

از آیتم های اصلی در ساخت یک استایل جذاب، انتخاب کفش است. همیشه انتخاب و خرید کفش در مراحل پایانی صورت می گیرد. زمانی که تمام پوشش انتخاب شد براساس سبک و مدل اصلی استایل انتخاب کفش صورت می گیرد؛ زیرا که انتخاب کفش ارتباط مستقیم به مدل کت، شومیز زنانه و یا مانتوی شما دارد. اگر تیپ تان رسمی و کلاسیک است (کت و شلوار) کفش پاشنه بلند انتخابی عالی است؛ اما اگر قصد دارید استایل کژوال بزنید و یا مدل کت تان اسپرت است، به سراغ مدل های کفش های کالج و یا کفش هایی با پاشنه های کوتاه تر بروید. توجه داشته باشید که در تیپ عیدانه تا آنجایی که برایتان مقدور است به سراغ پوشیدن کتانی نروید.

مقاله اصلی امسال عید چی بپوشیم؟ نکات ساخت استایل بهاره جذاب


[ دوشنبه 102/1/7 ] [ 11:27 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]