سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه انتخاب میز عسلی

نحوه انتخاب میز عسلی: در دکوراسیون داخلی هر خانه ای میزها به ویژه میزهای لانه زنانه نقش مهمی دارند. میزهای عسلی اساساً مبل ها یا کاناپه های اتاق نشیمن را تکمیل می کنند.

 اگرچه این میزها قابل حمل و کوچک هستند ، اما جای خالی آنها در طراحی خانه احساس می شود ، باعث نشاط اتاق نشیمن می شوند و به نوبه خود حیاتی و مهم هستند. میزهای لانه زنبوری هم برای پذیرایی از میهمانان و هم به عنوان بستری برای قرار دادن آباژور و وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به ایجاد فضای خیره کننده در اتاق نشیمن کمک کنند.

 به گفته خریداران ، خرید یک میز لانه زنبوری دشوارتر از هر وسیله دیگری در اتاق نشیمن است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. هنگام خرید میز عسلی باید به ارتفاع ، مواد و اندازه آن توجه داشته باشیم و تعادل را در دکوراسیون رعایت کنیم. با مشاهده نکات زیر می توانیم بهترین میز عسلی مدرن را برای طراحی داخلی اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم ، با ما همراه باشید.

 میز مناسب میز لانه زنبوری

نحوه انتخاب میز لانه زنبوری: یکی از معیارهای کلی خرید میز لانه زنبوری این است که سطح آن برابر یا کمتر از ارتفاع بازوهای مبل باشد. برای مبل های استاندارد ، این اندازه تقریباً 25 اینچ (معادل 63.5 سانتی متر) است.

 اگر مطابق با ارتفاع مبل یا مبل در اتاق نشیمن خود نمی توانید میزهای لانه زنبوری پیدا کنید ، باید میزهایی را که ممکن است کوتاه تر باشند انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. نمونه هایی از میزهایی که بالاتر از سطح بازوی مبل هستند ، نه تنها ناخوشایند هستند ، بلکه باعث فشار آوردن مردم به پایین گذاشتن لیوان یا کتاب می شوند.

میز لانه زنبوری ، مبل بدون دسته در کنار آن

استفاده مهم دیگر از میزهای لانه زنبوری استفاده از آنها در کنار مبل های بدون دسته است. همه آنها روی این مبل یک زیربغل ساخته اند و کاربردهای کاربردی دارد. در این حالت ، ما دو انتخاب داریم: میز مناسب ارتفاع مبل یا مدلی با ارتفاع یا ارتفاع کمتر از مبل انتخاب کنید ؛ این فقط به آرایش و تعادل فضای ما بستگی دارد.

 دو میز با اندازه های مختلف و عرض و طول مناسب وجود دارد که می تواند فضا را برای تجهیزات پذیرایی فراهم کند. این میزها با پایه های نازک فلزی هماهنگی کاملی را در کل فضا ایجاد می کنند.

 هیچ گونه تناقضی در چیدمان میز عسلی وجود ندارد

نحوه انتخاب میز لانه زنبوری: ما می توانیم به راحتی از یک میز لانه زنبوری مشابه برای هماهنگی بیشتر چیدمان اتاق نشیمن استفاده کنیم. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، استفاده از میز با پایه برش خورده و منحنی در کنار مبلمان سلطنتی اتاق نشیمن ، اتاق ما را رسمی تر می کند. استفاده از میزهای لانه زنبوری مشابه مبلمان سلطنتی ، درخشندگی اتاق را افزایش می دهد.

دستان شما برای انتخاب مواد میز عسلی باز است.

میزهای عسلی با روکش پارچه و گاهی روکش چرم از مدلهای محبوب این نوع میزها در سالهای اخیر بوده اند. پایه های این میزها کوتاهتر و ارتفاع کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند. این نوع میزهای پارچه ای ، به دلیل تنوع رنگ و طرحی که دارند ، به راحتی با مبلمان مورد استفاده در اتاق نشیمن مطابقت دارند و فضای دلنشین و گرم را برای گفتگو فراهم می کنند.

 میزهای شیک با عسل

استفاده از میزهای لانه زنبوری به دکوراسیون اتاق نشیمن ما تنوع می بخشد. این میزها به شما امکان می دهد در کنار مبلمان اتاق نشیمن از ارتفاع کمی بالاتر استفاده کنید. ما می توانیم از میز رومیزی به عنوان محلی برای قرار دادن گلدان های تزئینی و از صفحه پایین به عنوان محلی برای مجلات خانگی استفاده کنیم! این نوع میزها بیشتر تزئینی هستند و می توانند در هر جای خانه استفاده شوند.

از یک میز لانه زنبوری تاشو استفاده کنید

در چیدمان و دکوراسیون داخلی هیچ قانونی وجود ندارد که ما از میزهای یک اندازه استفاده کنیم. به خصوص وقتی خانه کوچکی داریم و فضای کافی برای مانور مبلمان زندگی خود نداریم ، میزهای تاشو بهترین گزینه است تا بتوانیم به راحتی این میزها را باز و بسته کنیم. استفاده از چنین میز در کنار کاناپه حصیری در اتاق نشیمن ، احساس صمیمیت و گرمی در فضا ایجاد می کند.

میز لانه زنبوری با اشیا غیر متعارف

نحوه انتخاب میز عسلی: استفاده مکرر در اتاق نشیمن می تواند احساس خستگی و یکنواختی در شما ایجاد کند. بازار مجبور نیست طبق معمول از جداول از پیش تعریف شده استفاده کند. به عنوان مثال ، می توانید از یک شی قدیمی نادر به عنوان میز عسلی استفاده کنید. جعبه های حمل و نقل ، چمدان های قدیمی ، چرخ خیاطی و غیره به خاطر داشته باشید که اندازه این میزها فقط مهم است ، بنابراین تعادل بخشی از دکوراس


[ شنبه 99/11/25 ] [ 9:44 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

روانشناسی و علم تزئین

نویسندگان ماری جو ویل ، جیمز کروک و بروس ویل ، کتاب خاطرات داخل ، استدلال می کنند که انسانها از پنج طریق محیط هایی را که خودشان را می یابند تجربه می کنند:

  1. از طریق حواس ، بینایی ، لامسه ، چشایی ، شنوایی و بو

2. در طول زمان و حرکت در محیط

3. از طریق استدلال یا تفکر ، حافظه یا تخیل.

4. از طریق احساسات ، هم خوشایند و هم ناخوشایند

 

5. با پیش بینی یا انتظار

بسیاری از این حالت های بصری به طور عمیقی در هم آمیخته اند ، اما ارزش دارد که برای شناسایی هر مورد وقت بگذارید و ارزش آن را در دکوراسیون منزل در نظر بگیرید.

1. حواس

شاید بارزترین راه برای برقراری ارتباط با محیط خانه ، ارتباط با شش حس و ایجاد بستری برای برقراری ارتباط با آنها باشد.

 طرح ها ، الگوها ، رنگ ها ، نور و چیدمان محیط برای چشم ما جذاب و خیره کننده است. شمع ها و گل های معطر برای عطر؛ بافت ها و برنامه های محیطی متناسب با حس لامسه ؛ موسیقی ، مکالمه و سکوت برای جذب حس شنوایی و غذا و نوشیدنی عناصری برای جذب و ارتباط حس چشایی هستند. یک خانه دنج شامل مواردی است که برای انتقال احساسات طراحی شده اند ، بنابراین انتقال احساس درست در هر قسمت می تواند منجر به انتخاب و خرید موارد مناسب شود.

2. زمان و حرکت در فضا

اگر بین مدرنیته و کلاسیک گره خورده اید ، یا در فکر طراحی ترکیبی از این دو سبک هستید ، "زمان" یکی از مهمترین عناصر در طراحی و چیدمان است. باید بدانید. محیط عتیقه و مملو از عتیقه دارای زمینه ای عمیق و غنی است که متعلق به نسل عاشقان قدیمی است. تفاوت بین چنین چیدمانی و فضای پوشیده شده از مبلمان یا دکوراسیون ساده به وضوح قابل مشاهده است. ترکیب مناسب این دو چیدمان متفاوت اغلب فضایی راحت و صمیمی ایجاد می کند.

تلفیق دکوراسیون سنتی و مدرن

خانه ای که در عکس می بینید ترکیبی از مبلمان عتیقه به همراه پوسترهای هنری نو و همچنین مبل های مدرنی است که با هم اتاق نشیمن دهه 1960 را تشکیل می دهند. فضای رنگارنگ و راحت.

 علاوه بر اهمیت "زمان" در طرح ، می توان گفت که "فضا" می تواند عنصر مهم تری برای ایجاد و گسترش احساسات در یک اتاق خاص باشد. برنامه ریزی در چیدمان بسیار مهم است و می تواند شکل ذهنی ما را در فضا منعکس کند و این قدرت را دارد که به خانه احساس آزادی و جریان یا مقدار مساوی برد و بسته را بدهد.

 هر فضایی نیازهای متفاوتی دارد ، اما وقتی به فضای موجود فکر می کنیم ، الگوهای حرکت ، فاصله بین مبلمان و اهمیت داشتن فضای منفی را در نظر می گیریم.

 


[ شنبه 99/11/18 ] [ 12:41 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]