سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب هنر خوب زیستن sanaketab.com

کتاب هنر خوب زیستن ثناکتاب نوشته رولف دوبلی (1966) نویسنده کتاب معروف هنر تفکر روشن است. هنر زندگی خوب 52 پیشنهاد عملی برای دستیابی به صلح، ثروت و موفقیت ارائه می دهد. از زمان های بسیار قدیم، انسان ها همیشه فکر می کردند زندگی خوب به چه معناست؟ چگونه باید زندگی کنیم؟ مشخصه های یک زندگی خوب چیست؟ نقش سرنوشت در این میان چیست؟ نقش پول چطور؟ چگونه یک زندگی خوب داشته باشیم یک سوال ذهنی است یا مربوط به گرفتن یک نگرش خاص است؟

یا اینکه برای دستیابی به اهداف خاصی در زندگی منظور شده است؟ آیا بهتر است که به طور فعال به دنبال خوشبختی باشیم، یا به راحتی از غم و ناراحتی جلوگیری کنیم؟ هر نسلی با این سوالات متفاوت روبرو می شود، اما پاسخ ها همیشه اساساً ناامید کننده هستند.

زیرا ما دائما در تلاشیم تا یک اصل یا قانون واحد را دنبال کنیم. در حالی که چنین دارویی در خارج وجود ندارد. جهان آنقدر پیچیده است که جمع بندی آن در یک نظریه یا تعدادی از اصول علمی غیرممکن است.

ما کتاب هنر خوب زیستن sanaketab.com " را ارائه می دهیم

چه اتفاقی می افتد که در ذهن ما خوب زندگی کند. ما به یک جعبه ذهنی با ابزار نیاز داریم ، مجموعه ای از ابزارها که به ما امکان می دهد جهان را بهتر بشناسیم. دوپل ها به ابزارها گفتند: "نتیجه گیری این است که این ابزارها بسیار مهمتر از دانش واقعی هستند ، مهمتر از پول و مهمتر از روابط و شعور ما."

من چند سال پیش شروع به جمع آوری این ابزارهای ذهنی کردم تا بتوانم خودم پول خوبی کسب کنم. در طول راه ، من به تدریج گنج ابزارهایی را که از یک طرف ابزارهای عتیقه تقریباً فراموش شده و از سوی دیگر ، ابزارهایی را که نتیجه آخرین تحقیقات روانشناختی بود ، شامل می کردم.

با خرید هنر زندگی خوب ، می توانید آن را به عنوان کتابی با فلسفه باستانی زندگی در قرن بیست و یکم توصیف کنید. من سالهاست که از این ابزارها در زندگی روزمره استفاده می کنم. آنها به من کمک کردند تا در زندگی من با چالش های بزرگ و جزئی روبرو شوم. خرید و مطالعه کتاب روانشناسی ثناکتاب و کتاب موفقیت sanaketab و البته کتاب علوم تربیتی به ما یاد می دهد چگونه زندگی خوبی داشته باشیم و به نسخه بهتری از خود تبدیل شویم. خرید بهترین کتاب های موفقیت و روانشناسی به فروشگاه اینترنتی خرید کتاب آنلاین دیجیکالا، ایران کتاب و sanaketab و شهرکتاب آنلاین مراجعه نمایید.

از آنجا که زندگی من تقریباً از هر نظر بهتر است (ریزش مو یا چین و چروک احساس خوشبختی من را کاهش نداده است) ، می توانم این ابزار را با وجدان روشن توصیه کنم. این 52 ابزار تفکر ممکن است زندگی خوبی را تضمین کند. آنها این کار را نمی کنند ، اما به شما فرصتی می دهند تا بجنگید.

Rolf Dubly همچنین کتاب را به سبک و قاب مشابه کتاب قبلی خود ، "هنر روش تفکر روشن: مقاله های کوتاه و روان در مورد روانشناسی زندگی روزمره نوشت.

البته ، در انتقاد از کتاب "هنر خوب زیستن ، باید گفته شود ؛ این محتوای نسبتاً جدید از هنر تفکر روشن است. از آنجا که دوبل ، در تفکر واضح ، اشتباهات شناختی را انجام می دهد که جدید نیستند و اغلب در موضوعات تصمیم گیری پردازش می شوند.

اما در این کتاب ، نکات و مثالها می تواند برای کسانی که درس تصمیم گیری کلاسیک را نیز خوانده و یاد گرفته اند جالب باشد.در جلد این کتاب که می خوانیم: "این کتاب تفکر شما را تغییر می دهد"

پیش از متن کتاب هنر زندگی خوب

از دوران باستان ، به عبارت دیگر ، 2500 سال پیش ، و شاید زودتر ، مردم همیشه تعجب می کردند که زندگی خوب چیست؟ چگونه باید زندگی کنیم؟ اجزای زندگی خوب چیست؟ نقش سرنوشت در این امر چیست؟ در مورد نقش پول چطور؟ چگونه زندگی خوب یک سوال ذهنی است یا مربوط به نگرش خاص است؟ یا آیا برای دستیابی به اهداف خاصی در زندگی در نظر گرفته شده است؟ آیا بهتر است به طور فعال به دنبال خوشبختی باشید یا به سادگی از غم و اندوه و تصادف جلوگیری کنید؟

هر نسل با این سؤالات متفاوت روبرو است ، اما پاسخ ها همیشه اساساً ناامید کننده هستند. چرا؟ زیرا ما دائماً در تلاش برای یک اصل منحصر به فرد ، اعتقاد بی نظیر و قانون منحصر به فرد هستیم. تا زمانی که چنین چیزی به عنوان دارویی برای زندگی خوب وجود نداشته باشد.

خلاصه هنر خوب زیستن ثناکتاب

ژنرال آیزنهاور عمداً شخصیت خود را در خارج از جهان ارائه داد. آنچه اتفاق می افتد با اعتقاد عامه امروز که فقط یک "واقعی" وجود دارد.

... اگر الگوی ذهنی شخصیت دوم را دوست ندارید ، سعی کنید به این موضوع نگاه کنید:

با وزارت امور خارجه و وزیر امور خارجه خود را به عنوان یک کشور فکر کنید.

یادداشت های سرب در مورد آنچه از این روند آموخته اید. شما باید نقش خود را به عنوان یک کشور یک مرد بازی کنید. شما وزیر امور خارجه را دوست ندارید که هر فکری را که از سرش عبور می کند اعلام کند ، ضعف را نشان می دهد و از عدم اعتماد به نفس رنج می برد.

 

شما یک وزیر امور خارجه می خواهید که وعده های خود را برآورده کند ، مطابق با قراردادها عمل کند ، به صورت حرفه ای رفتار کند ، از شایعات جلوگیری کند ، زمزمه را به حداقل برساند و فردی با آداب و معاشرت است.هر از چند گاهی بررسی کنید که تا چه حد توانسته اید نقش خود را به عنوان وزیر امور خارجه انجام دهید. از خود بپرسید که آیا همچنان خود را برای این موقعیت انتخاب خواهید کرد؟


[ پنج شنبه 101/3/19 ] [ 7:26 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

معرفی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ثناکتاب

هنر ظریف رهایی از دغدغه ها sanaketab بدون نگرانی توسط مارک منسون یک کتاب جذاب و باورنکردنی است که به ما در روشی جدید برای زندگی خوب می آموزد. این کتاب به شما یاد نمی دهد که چگونه برنده شوید ، بلکه به شما نشان می دهد که چگونه ترک کنید و تسلیم شوید.

 

این یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است. این فرصتی است که بیشتر در مورد نگرانی هایی که در زندگی دارید یا چه کسی ایجاد کرده اید فکر کنید. راهی برای تغییر و بهبود زندگی.

 

ما کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها ثناکتاب را برای آزادی از نگرانی ها به شما ارائه می دهیم. بهترین کتاب روانشناسی sanaketab.com است که به شما معرفی شده است.

در کتاب هنرهای زیبا ، آزادی نگرانی ها را می توان گفت ؛ مارک مانسون برای پرداختن به نگرانی ها در کتاب خود به این موضوع پرداخته است: این حقیقت پنهان زندگی است. در حقیقت ، هیچ چیز برای خلاص شدن از اضطراب وجود ندارد. سرانجام باید نگران چیزی باشید.

 

بخشی از زیست شناسی ما این است که ما همیشه به چیزی اهمیت می دهیم و به همین دلیل است که ما اهمیت می دهیم. بنابراین ، سوال این است که ، ما به چه چیزی اهمیت می دهیم؟

 

در کتاب خود ، مارک مانسون مفاهیم پیچیده ای را در نثر مایع و خوانا بیان می کند. این مفاهیم را با ارائه نمونه های مختلف از زندگی واقعی افراد مختلف به خواننده منتقل می کند.

 

نویسنده شامل زندگی خود در متن کتاب است و باعث می شود خواننده به کتاب نزدیک شود. هنرهای زیبا مفاهیمی مانند رنج ، درد ، مراقبت ، مرگ و زندگی را به روشی واقعی و ملموس می گوید و به کاوش می دهد و همانطور که در متن کتاب گفته شد ، شعار او یک کلمه است: "صداقت".

 

موضوع هنر زیبا برای تسکین نگرانی ها ، کتابی است که به شما می آموزد که چگونه می توانید از همه چیز به جز چیزهای مهم در زندگی استفاده کنید.

 

برای خلاص شدن از نگرانی ها ، چه کسی خواندن کتاب در مورد هنرهای زیبا را توصیه می کنیم؟

قیمت یک کتاب هنری زیبا ، خلاص شدن از نگرانی ها است تا همه مردم و مردم بتوانند آن را آماده کنند و به افرادی که می خواهند کنترل افکار خود را بر عهده بگیرند توصیه می شود و آگاهانه و صحیح فکر می کنند.برای کتاب هنر تسکین ظریف

مارک منسون در 9 مارس 1984 در تگزاس به دنیا آمد. منسون از دانشگاه بوستون فارغ التحصیل شد. این نویسنده به دلیل نوشتن خود بسیار مشهور شد. قبل از آن، منسون برای وبلاگ خود کار می کرد. او در حال حاضر در منهتن نیویورک زندگی می کند.

 

گزیده ای از کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها 

مشکل واقعی این است: جامعه امروز ما، از طریق شگفتی‌های فرهنگ مصرف‌کننده و رسانه‌های اجتماعی و تحمیل، و ببینید، زندگی من بسیار جذاب‌تر از زندگی شما و نسل بزرگ‌شده‌ای است که به تجربیات منفی مانند اضطراب، ترس، احساس گناه اعتقاد دارند. و غیره خوب منظورم این است که اگر به فید فیسبوک خود نگاه کنید، خواهید دید که همه در آنجا اوقات خوبی را سپری می کنند. هشت نفر در این هفته ازدواج کردند، یک جوان 16 ساله که یک ماشین فراری را به عنوان هدیه تولد در تلویزیون اهدا کرد و یک کودک دیگر با اختراع برنامه دستمال توالت و تمدید خودکار در صورت تمام شدن آن، 2 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

 

حالا شما دندان های گربه خود را در خانه مسواک می زنید و فکر می کنید زندگی شما حتی از آنچه فکر می کردید ناراحت کننده تر است.

برای خرید این کتاب و بسیاری از کتاب روانشناسی ثناکتاب و کتاب موفقیت ثناکتاب به فروشگاه اینترنتی خرید کتاب آنلاین دیجیکالا، ایران کتاب، sanaketab و شهر کتاب آنلاین مراجعه نمایید.


[ پنج شنبه 101/3/19 ] [ 6:59 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]