سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات خرید آنلاین لباس زنانه

خرید لباس برای بانوان که از لحاظ شخصیتی کلا عاشق خرید هستند، کار چندان ساده ای نیست. وقت و انرژی ای که برای رفتن به پاساژها و فروشگاه های مختلف و همچنین پرو کردن مدل های مختلف لباس ها و در نهایت انتخاب گزینه موردلخواه صرف می شود؛ بسیار زیاد است. در این میان وب سایت های فروشگاهی و آنلاین شاپ ها آمده اند تا کار ما را سریع و راحت کنند. خرید لباس زنانه بصورت آنلاین بسیار کار ساده ای است و شما تنها با صرف زمانی کوتاه در حد دقیقه سفارش خود را به ثبت می رسانید.

 

اسم انواع لباس زنانه ایرانی, انواع لباس دخترانه, انواع لباس زنانه به انگلیسی

 

نکات خرید آنلاین لباس زنانه

درست است که در پاراگراف قبل یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی را، راحتی خرید و صرفه جویی در انرژی و زمان بیان کردیم؛ اما باز هم سعی کنید که زیاد عجله ای و بی پروا اقدام به ثبت نهایی خرید خود نکنید و به موارد زیر توجه داشته باشید.

 

در ابتدا و پیش از اقدام به خرید انواع پوشاک زنانه، اندازه های دقیق خود را بدست آورید. مطالعه قسمت راهنمای اندازه گیری به شما در نحوه اندازه گیری بخش های مهم کمک می کند.

 

مساله بعدی توجه به اطلاعات مربوط به جنس پارچه است. داشتن کمی اطلاعات اولیه از ویژگی های پارچه های مرسوم مفید است؛ به این دلیل که برخی از پارچه ها بعد از شستن چند سانتی آبرفت دارند و کوچک می شوند و همچنین برخی دیگر از پارچه ها شرایط نگه داری و شستن شان متفاوت است.

 

خبر مرتبط:  صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت/ شهروندان مراقب سقوط اشیا باشند

به فروشگاه های اینترنتی پوشاک بانوان متعددی که در فضای مجازی وجود دارند سر بزنید با دقت تصاویر موجود را نگاه کنید و به مقایسه قیمت ها با توجه به ویژگی های محصول بپردازید.

 

در سرتاسر اینترنت فروشگاه های خرید آنلاین لباس زنانه معتبری فعالیت دارند که با سابقه بالا و ارائه محصولات با کیفیت توانسته اند اطمینان کاربران زیادی را جلب نمایند آنلاین شاپ هایی مانند: digikala, banimode, arawear, sarabara, digistyle. نگران نباشید با دقت مدل های مختلف را با خیال راحت بررسی کنید و به تمامی این سایت های مرجع سر بزنید.

 

نکته مهم بعدی که می تواند در داشتن یک تجربه خرید آنلاین لذت بخش کمک کننده باشد، خوانندن نظرات مثبت یا منفی خریداران آن محصول است. در برخی از نظرات به مسائل مهمی از جمله تطابق محصول با عکس کالا، اندازه های لباس، نحوه خدمات دهی و مرجوعی کالا اشاره شده است.

 

پیش از ثبت سفارش خود با مراجعه به صفحه راهنمای خرید از سایت، در مورد نحوه ارسال، هزینه ارسال و قوانین مرجوعی کالا موارد مهم را بخوانید.

 

اسم انواع لباس زنانه ایرانی, انواع لباس دخترانه, انواع لباس زنانه به انگلیسی


[ دوشنبه 101/10/19 ] [ 2:29 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

نشانه های یک شومیز خوب

چه نوع شومیزی؟

در دنیای مد امروزی چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها دور شوید، اما پوشیدن لباس های نامناسب یکی از آنها نیست. حتی یک پیراهن گران قیمت که مناسب نباشد شما را به چالش می کشد و ظاهرتان را عجیب و غریب نشان می دهد! در انتخاب و خرید انواع پیراهن مجلسی دخترانه همیشه به (1) تناسب {نوع برش} پیراهن و (2) تناسب اندام خود توجه کنید.

 

بهترین شومیز دیواری های زنانه به گونه ای طراحی شده اند که از فرم صورت زنانه پیروی می کنند. یک لباس مناسب که متناسب با اندام شما باشد، صرف نظر از شکل و اندازه شما، به شما احساس اعتماد به نفس می دهد. شما تضمین می کنید که همیشه شیک و باهوش به نظر می رسید. مواد اضافی و چین های بزرگ روی پیراهن فقط ظاهر را بهبود می بخشد.

 

اندازه شومیز را تضمین می کند

 

لباس برای شما مناسب است زمانی که:

 

این شما را زیبا می کند، بدن شما را به طور کلی بدون تاکید بر تمام بالاها و منحنی ها مشخص می کند.

 

احساس خوبی دارد و راحتی و آزادی حرکت را تضمین می کند.

 

مراقب این 5 نشانه اشتباه باشید و از آن اجتناب کنید! :

 

شما نمی توانید کسی را در آغوش بگیرید.اگرچه ممکن است پیراهن مناسب به نظر برسد، اما اگر متوجه شدید که نمی توانید با دامنه حرکتی کامل به جلو حرکت کنید، ممکن است برای پهنای کمرتان خیلی تنگ باشد. سعی کن کسی رو بغل کنی اگر بازوهای شما محدود است، وقت آن است که سایز بزرگتری انتخاب کنید.

 

بین دکمه های سند شما باز می شود. اگر متوجه شکافی بین دکمه ها شدید، به این معنی است که پارچه روی سینه شما می کشد و باید تناسب بهتری پیدا کنید.

 

 اگر پیراهن شما آنقدر خوش فرم است که مجبورید در تمام مدت پوشیدن شکم خود را به رخ بکشید، اگر خیلی تنگ باشد اشکالی ندارد. اگر بدن شما نتواند به راحتی نفس بکشد و استراحت کند، در نهایت استرس بیشتری خواهید داشت. بهتر است مدل زنانه پهن تری انتخاب کنید.

 

شومیز در شلوار نمی ماند و این مشکل هنگام دویدن یا راه رفتن بسیار محسوس است. اما وقتی می نشینید چگونه به نظر می رسد؟ آیا سوار می شود و کمر شما را نشان می دهد؟ اگر هنگام نشستن پیراهن شما خیلی کوتاه است، باید آن را با یک پیراهن بلندتر جایگزین کنید.دستت نمایان است پیراهنی که مچ دست شما را نمایان کند، انتخاب خوبی نیست.

منبع


[ دوشنبه 101/10/19 ] [ 2:28 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

از کجا یک شومیز خوب رو بشناسیم؟

نوع برش شومیز چیست؟

در دنیای مد امروزی چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها دور شوید، اما پوشیدن لباس های برش نادرست یکی از آنها نیست. حتی یک پیراهن گران قیمت که مناسب نباشد، علیه شما کار خواهد کرد و شما را عجیب و غریب نشان می دهد! در انتخاب و خرید انواع پیراهن مجلسی دخترانه همیشه به (1) تناسب {نوع برش} پیراهن و (2) تناسب آن با اندام خود توجه کنید.

تنظیم شومیز

بهترین شومیز دیواری های زنانه به گونه ای طراحی شده اند که خطوط ظاهری زنانه را دنبال کنند. یک لباس مناسب و متناسب با اندام شما، بدون توجه به شکل و سایزتان، به شما احساس اعتماد به نفس می دهد. تضمین شده است که شما همیشه شیک و باهوش به نظر خواهید رسید. مواد اضافی و چین های بزرگ روی پیراهن فقط فرم را بهبود می بخشد.

اندازه شومیز را بررسی کنید.

لباس برای شما مناسب است زمانی که:

شما را زیبا می کند، بدن شما را به طور کلی بدون تاکید بر توده ها و منحنی ها مشخص می کند.

حس خوبی به شما می دهد و راحتی و آزادی حرکت را تضمین می کند.

مراقب این 5 نشانه تناسب بد باشید و از آنها دوری کنید! :

 شما نمی توانید کسی را در آغوش بگیرید.در حالی که ممکن است پیراهن کاملاً مناسب به نظر برسد، اما اگر متوجه شدید که نمی‌توانید با دامنه حرکتی کامل به جلو دراز شوید، احتمالاً در واقع بیش از حد کمرتان تنگ است. سعی کن کسی رو بغل کنی اگر بازوهای شما از انجام این کار منع شده اند، وقت آن است که سایز بزرگتری انتخاب کنید.

بین دکمه های روی شومیز شما باز است. اگر متوجه شکاف بین دکمه ها شدید، به این معنی است که سینه شما پارچه را از هم جدا می کند و باید تناسب بهتری پیدا کنید.

باید به طور مداوم شکم خود را کشش دهید. اگر تاپ شما آنقدر خوش فرم است که مجبور هستید در تمام مدت پوشیدن شکم خود را نشان دهید، بهتر است آن را خیلی تنگ در نظر بگیرید. اگر نتوانید به راحتی نفس بکشید و بدن خود را آرام کنید، در نهایت احساس تنش بیشتری خواهید داشت. بهتر است مدل زنانه پهن تری انتخاب کنید.

شومیز داخل شلوار نمی ماند و این موضوع هنگام دویدن یا راه رفتن کاملا محسوس است. اما وقتی نشسته اید چه شکلی است؟ آیا سوار می شود و کمر شما را نشان می دهد؟ اگر وقتی می نشینید پیراهن شما خیلی کوتاه است، وقت آن است که آن را با یک پیراهن بلندتر جایگزین کنید.مچ دستش قابل مشاهده است. پیراهنی که مچ دست شما را به راحتی نمایان می کند، انتخاب درستی نیست.

چه رنگ شومیز زنانه ای را باید داشته باشم؟

بسیاری از خانم ها در هنگام خرید شومیز ساده بلند و تک رنگ [شومیز ساده جدید و حریر] و اینکه چه رنگی مناسب آن هاست وسواس زیادی به خرج می دهند. از ریسک کردن می ترسند و اغلب آنها یک طیف رنگی خاصی را طبق عادت انتخاب می کنند. در ادامه چند طیف رنگی از شومیزهای مختلف زنانه را معرفی می کنیم که وجود یک عدد شومیز زنانه ساده و مجلسی از هر کدام در کمد لباسهایتان ضروری است.

click here


[ دوشنبه 101/10/19 ] [ 2:25 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

مزایای خرید انواع لباس زنانه و شومیزهای شیک و مجلسی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که بیشتر در اینترنت صرف می شود. از ابتدای روز تا پایان روز، ما به شدت به اینترنت متکی هستیم. چنین وضعیتی برای افرادی که به خرید آنلاین لباس خود متکی هستند غیر معمول نیست. خرید اینترنتی لباس زنانه اخیرا از طریق اینترنت و اپلیکیشن هایی مانند تلگرام و اینستاگرام بسیار رایج شده است.

امروزه تعداد زیادی از جوانان با توجه به مد و سبک خود ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند. این روش یک سیستم راحت است و مزایای زیادی دارد. در اینجا در مورد چند مورد صحبت خواهیم کرد. خرید آنلاین شما مزایای زیادی دارد. بنابراین دفعه بعد که تصمیم به خرید چیزی گرفتید، ابتدا روش آنلاین را بررسی و تست کنید، مخصوصاً برای خرید اینترنتی لباس زنانه و تنوع زیاد این مدل لباس.

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به خرید اینترنتی لباس هستند. آنها مدتهاست که به خرید اینترنتی عادت کرده اند، اما وقتی خرید می کنند به راحتی نمی توانند لباسی را پیدا کنند که رضایت آنها را جلب کند. خرید اینترنتی لباس زنانه نه تنها از فروشگاه های فیزیکی ارزان تر است، بلکه مدل ها نیز مد روزتر هستند.همچنین خیلی راحت و سریع در زمان صرفه جویی می کند.

خرید آنلاین لباس جایگزین خوبی برای رفتن به فروشگاه بزرگ است. با بحران اقتصادی، اکثر مردم به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در هزینه های خانه خود هستند. خرید آنلاین نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد، بلکه می تواند زمان بیشتری را برای گذراندن با خانواده در اختیار شما قرار دهد. در زیر دلایل اصلی این است که بسیاری از مردم ترجیح می دهند خرید آنلاین داشته باشند. در زیر برخی از مزایای رایج خرید اینترنتی لباس زنانه آورده شده است.

معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه

اگر بعد از خواندن مزایای خرید اینترنتی علاقمند به ثبت سفارش لباس بصورت آنلاین هستید؛ در ادامه چند لیست چند فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان معتبر را معرفی می نماییم که بصورت فعال و گسترده در حوزه پوشاک بانوان فعالیت می کنند. معتبر بودن یک آنلاین شاپ برای خرید غیرحضوری بسیار مهم است. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا مغایرت در خرید، مطمئن هستید که مرجعی برای پاسخگویی وجود دارد.

دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل زیر مجموعه دیجیکالا است؛ تقریبا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی لباس است.

بانی مد

فروشگاه آنلاین Banimode در سال 1393 شروع به فعالیت نمود. این فروشگاه معتبر لباس در حوزه های مختلف دیگری مانند: لوازم آرایشی، لوازم خانه، لوازم التحریر نیز فعالیت دارد.

آراور

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است. آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!


[ دوشنبه 101/10/19 ] [ 2:19 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

نکات مهم در خرید لباس و شومیز زنانه و انواع آن

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …

در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

نکات مهم در خرید لباس و شومیز زنانه و انواع آن

بلوز و پیراهن زنانه و دخترانه یکی از لحظات مهم خرید آن ها می باشد. بلوز زنانه یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین مدل های لباس رسمی است به طوری که بسیاری از خانم ها در هر سنی حداقل یک مدل از این لباس را در کمد لباس خود دارند. سنگ، پولک، مروارید و ... معمولا در طراحی بلوزهای زنانه وجود دارد. همچنین بلوز حریر زنانه لباسی جذاب است که استایل شما را چشمگیر می کند.

بلوز نخی زنانه برای مهمانی ها و مجالس دوستانه و غیر رسمی مناسب است. این مدل لباس زنانه پارچه خنکی دارد و معمولا در فصل بهار و تابستان بیشتر مورد پسند قرار می گیرد. شما می توانید به سلیقه خود بلوز نخی زنانه با طرح دلخواه تهیه کنید.

بلوز خال خالی زنانه یکی از پرطرفدارترین طرح های سال 2020 است که توجه طراحان و خانم های زیادی را به خود جلب کرده است. مدل بلوز پلنگی زنانه معمولا یکی از ترندهای سال است و همیشه توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

همچنین بلوز گلدار زنانه سالهاست که مهمان کمد بسیاری از خانم ها بوده و الگوی آن هیچ وقت کهنه نمی شود. با این حال طرح های بلوز زنانه روز به روز در حال افزایش است و ممکن است هر سال مدل و سلیقه شما تغییر کند.انواع لباس زیر:

روتختی ابریشمی: یکی از روتختی های پر طرفدار در بین خانم ها، روتختی های ابریشمی است. این مدل بیشتر برای فصل تابستان مناسب است، زیرا علاوه بر خنک بودن، متریال بسیار سبکی نیز خواهد داشت.

کاغذ کرپ: یکی از پارچه های پرکاربرد در کاغذ کرپ است. این مدل را می توانید در مهمانی های رسمی و غیر رسمی بپوشید و بسیار محبوب هستند.

کاغذ نخی: این الگو از نخ پنبه ای است، اگر می خواهید لباسی راحت و مناسب برای فصول مختلف سال بپوشید، کاغذ نخی بهترین گزینه خواهد بود.

برای یقه و سرآستین های کاغذی زنانه، تنگ یا شل بودن مهم است. در واقع هر چه یقه و سرآستین تنگ تر باشد، لباس شما رسمی تر خواهد بود. برای داشتن ظاهری غیررسمی تر، یقه و سرآستین های کمی گشادتر انتخاب کنید. اما نه خیلی رایگان. آستین و یقه باید محکم بمانند و حرکت نکنند.

برای یقه، به ویژه، اشکال مختلفی وجود دارد. انتخاب هر الگوی یقه باعث متفاوت شدن لباس می شود. اندازه یقه باید با اندازه گردن مطابقت داشته باشد. برای انتخاب یقه می توانید از این محلول استفاده کنید. یقه را کاملا ببندید.برای پیدا کردن اندازه یقه مناسب، انگشت خود را بین پارچه و یقه قرار دهید. اگر یقه بزرگ دارید یقه های بزرگ و اگر یقه کوچک دارید یقه های کوچکتر را انتخاب کنید. اکثر خانم ها دکمه های یقه را باز می گذارند. اما هیچ چیزی مانع از بستن دکمه های یقه و یافتن یک جلوه متفاوت نیست.

سرآستین ها نباید خیلی پهن یا خیلی سفت باشند. اندازه ایده آل اندازه ای است که آستین هنگام بسته شدن دکمه از مچ دست جدا نشود. اما توجه داشته باشید که سایز آستین ها باید به گونه ای باشد که در حرکات خود احساس آرامش کنید. بسته به سبکی که می خواهید به آن بروید، می توانید دکمه سرآستین های کلاسیک با یک، دو یا حتی سه دکمه یا دکمه سرآستین های نظامی را برای استفاده در محل کار انتخاب کنید.

بهترین راه برای خرید بلوز و بلوز زنانه چیست؟

خرید اینترنتی این روزها بسیار جالب است زیرا به جای ساعت ها وقت گذرانی در فروشگاه های مختلف برای خرید یک بلوز یا یک شلوار، می توانید دنیای کاملی از لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه در رنگ ها، سایزها و برندهای مختلف را مرور کنید. . در این صورت به میزان قابل توجهی در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد و انتخاب های بیشتری خواهید داشت.خرید اینترنتی تاپ و بلوز زنانه تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود به شرطی که به تمام نکات زیر توجه کنید تا از تجربه خرید اینترنتی لباس زنانه راضی باشید. رعایت این نکات برای خرید پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه نیز مناسب است.

• تمامی مدل ها و رنگ ها را در فروشگاه اینترنتی بلوز یا بلوز زنانه و دخترانه مشاهده کنید تا مدل دلخواه خود را دریافت کنید.

• توجه به سایز خود و نمودار سایز موجود در سایت فروشگاه اینترنتی لباس را فراموش نکنید.

• اطلاعات تمامی لباس هایی که می خواهید بخرید را بخوانید تا با جنس، نوع شستشو، کمیت و سطح کیفی، کشور سازنده، دمای مناسب برای اتو و ... آشنا شوید.

• نظرات کاربران را بخوانید تا از تجربیات خرید آنها بهره مند شوید و در مورد تجربیات خرید خود بنویسید تا دیگران نیز بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

• اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، از تخفیف، حراج یا فروش فصلی فروشگاه های اینترنتی لباس استفاده کنید.

• به یاد داشته باشید که از یک سایت معتبر خرید کنید تا خرید اینترنتی لباس برای شما تبدیل به یک تجربه تلخ نشود.


[ دوشنبه 101/10/19 ] [ 2:16 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]