سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای پرده های چاپی

یکی از مزایای استفاده از پرده چاپی این است که می توانید هر نوع رنگ و طرح را روی پرده پیاده کنید. البته توجه به این نکته مهم است که چنین امکانی در چاپ صفحه دیجیتال وجود دارد. شما می توانید از پرده های چاپی برای چاپ همه چیز ، از تصاویر واقعی ، کلاسیک گرفته تا طرح های کودکان استفاده کنید. اگر به نقش های سنتی یا مدرن نیز علاقه مند هستید ، می توانید با چاپ روی صفحه نمایش مناسب ، طرح مورد نظر خود را به راحتی پیاده سازی کنید.

چاپ تصاویر اختصاصی روی پرده های چاپی با قیمت بسیار مناسب یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این نوع پرده است. اینکه بتوانید هر تصویری را روی صفحه خود چاپ کنید می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید تصویری از فرزند خود را بر روی صفحه چاپ کنید و از آن برای کودک یا مهد کودک خود استفاده کنید ، یا می توانید از تصاویر کارتونی مورد علاقه کودک خود بر روی صفحه استفاده کنید. در چاپ شابلون هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید هر نوع ترکیب رنگ و طرح را روی شابلون برای چاپ سفارش دهید. مورد دیگری که می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد چاپ آرم روی صفحه است که می تواند بسیار کاربردی و مناسب شرکت ها و دفاتر باشد.

می توانید تصویر مورد نظر را روی انواع پارچه چاپ کنید. پرده های چاپی را می توان از ابریشم ، مخمل ، پرده حسن و پارچه های دیگر ساخت. چاپ تصویر مورد نظر بر روی یک پرده ساده انجام می شود ، پس از چاپ تصویر بر روی این صفحه ، به یک پرده زیبا و جذاب تبدیل می شود.


[ دوشنبه 99/12/25 ] [ 4:12 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

مدل های استخر روباز با طراحی زیبا و کاربردی

 

مدل های استخر روباز با طراحی زیبا و کاربردی

استخر یکی از مکانهای تفریحی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. در گذشته استخرها از امکانات ساده ای برخوردار بودند ، اما با پیشرفت تکنولوژی امروزی ، استخرها به صورت مجهز ساخته می شوند. در زیر چندین مدل استخر روباز را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل های استخر روباز با طراحی زیبا و کاربردی

استخرها در داخل و خارج از خانه طراحی می شوند ، بنابراین انتخاب طرح مناسب استخر بسیار مهم است و شما می توانید با توجه به نیاز خود ، یک استخر کاربردی در باغ و ویلا اختصاصی بسازید.

طراحی استخر روباز

می توانید یک استخر روباز را به عنوان یک استخر کوچک یا بزرگ طراحی کنید و انتخاب ابعاد مناسب برای استخر به ابعاد فضای مورد نظر شما بستگی دارد. علاوه بر توجه به ابعاد استخر در هنگام ساخت استخر ، باید تجهیزات تمیزکاری مناسب و تجهیزات موتور خانگی و آب بندی را نیز تهیه کنید.

استخرهای امروزی به گونه ای طراحی شده اند که آب ورودی آنها دارای دمای استاندارد است ، بنابراین شناگران می توانند راحت شنا کنند. برای پاکسازی آب استخر از باکتری ها و آلاینده ها بهتر است از مواد ضدعفونی کننده و تصفیه کننده استفاده کنید.

تجهیزات منزل سیار که برای ساخت استخر استفاده می شود بسته به داخلی یا خارجی بودن آن متفاوت باشد. ساخت استخر روباز از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا این نوع استخرها به سیستم گرمایشی و سرمایشی احتیاج ندارند و برای ساخت آنها می توانید از سیستم تصفیه آب و گرمایش در محل استفاده کنید.

آب بندی یکی دیگر از موارد مهم در طراحی استخر است. لطفا توجه داشته باشید که درزگیر از نشت آب و ایجاد ترک در کف و دیواره های استخر جلوگیری می کند. امروزه انواع پوشش و رنگ استخر در دسترس است که هرکدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

 

 


[ چهارشنبه 99/12/20 ] [ 8:47 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

اصول ساخت کمد دیواری های شیک و جادار

برای ساخت و نصب کمد دیواری به ابزارهای زیر نیاز دارید:

از تخته گچ که به آن تخته گچ نیز گفته می شود ، برای ساخت دیوارهای اطراف کمد دیواری استفاده می شود.

قیچی هرس باغ ، که برای برش قاب های فولادی استفاده می شود.

قاب های فولادی که برای ایجاد پشتیبانی از صفحات گچ استفاده می شود.

برای ساخت و نصب کمدهای دیواری به متر ، خط کش ، چسب برای صفحات گچ ، مته برای سوراخکاری و پیچ نیز نیاز دارید.

برای ساخت و نصب کمد ، ابتدا باید نقاط سقف خانه را با توجه به اندازه ای که برای کمد خود در نظر گرفته اید ، مشخص کنید.

بعد از اینکه تمام نقاط ساخت و نصب کمد دیواری را روی دیوارها ، سقف و کف خانه خود قرار دادید ، نوبت به برش دادن قاب های استیل می رسد.

با استفاده از یک خط کش ، باید مکان های برش را بر روی قاب های فولادی با مداد مشخص کنید و سپس قاب های فولادی را با قیچی باغچه برش دهید.

برش قاب های استیل برای برش و نصب کمدهای دیواری با استفاده از قیچی باغ بسیار آسان است و فقط باید مراقب باشید که این کار را با دقت انجام دهید.

در این مرحله باید دو قطعه قاب را که برای کف خانه در نظر گرفته اید به زمین پیچ کنید تا با استفاده از یک متر فاصله از دیوار را اندازه بگیرید و نقاط مورد نظر را قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که قاب های کف کاملاً عمود بر دیوار و به موازات یکدیگر روی زمین قرار دارند و سپس آنها را با استفاده از مته با دو پیچ بر روی زمین محکم کنید.

سپس باید قاب های فولادی که برای دیوار در نظر گرفته اید را روی دیوار نصب کنید. قاب های دیواری را دقیقاً با استفاده از پیچ و دریل بر روی قاب های فولادی کف نصب کنید.

پس از نصب قاب های استیل بر روی دیوار ، باید قاب کمد دیواری را با قرار دادن قاب های استیل جلوی کمد روی قاب های نصب شده روی زمین و پیچاندن آنها ، کامل کنید.

برای نصب قاب های استیل در جلوی کمد دیواری باید یک قاب فولادی نیز روی سقف خانه نصب کنید تا قاب های جلو به قاب های کف و سقف پیچ شوند.

تاکنون چارچوب لازم برای ساخت و نصب کابینت های دیواری را در اختیار دارید و زمان نصب صفحات و درب های گچی فرا رسیده است.

برای نصب درب و تخته های گچ ، باید فریم های فولادی را نصب کنید تا سطح بالاتری از اتصال با تخته گچ برقرار شود.

شما باید برای هر طرف کمد 3 قاب فولادی ببرید و هر طرف کمد را با استفاده از پیچ و دریل به 5 قسمت تقسیم کنید.

در شکل گیری و آموزش ساخت کمد دیواری سامان چوب  می توان کابینت های دیواری را با توجه به شکل و شکل ظاهری آنها با توجه به نوع چوب و کیفیت یا عدم کیفیت آن که در آن استفاده شده طبقه بندی کرد. البته ناگفته نماند که کابینت های چوبی یا MDF کاملاً از چوب و روکش ساخته شده اند و در زیر انواع مدل های شما براساس روش ساخت مورد بحث قرار می گیرد.

بدنه کابینت: به طور کلی بدنه کابینت دیواری از MDF ساخته شده است که خاصیت پوشش کابینت با طرح های مختلف را دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، استفاده از MDF بادوام و بادوام خارجی در ساخت کابینت های دیواری به دلیل ویژگی های خاص خود از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و البته قطعاً هزینه بالاتری نیز دارد.

بنابراین ، در زمان خرید و سفارش ، لازم است که در مورد این موارد از فروشنده س askال کنید ، آیا بدنه کمد از چه ماده ای ساخته شده است و چه مارکی. به عنوان مثال ، تفاوت قیمت MDF ایرانی و MDF خارجی در هر ورق حدود ده هزار تومان است. علاوه بر ساخت کابینت ، می توان نحوه ساخت کابینت دیواری از انواع مختلف چوب ، از جمله بلوط ، راش را نیز یاد گرفت. Y ..

درب کابینت: در ساخت کابینت های دیواری درب های شما از تمام چوب ها (طبیعی) ، MDF یا ترکیبی از MDF و چوب استفاده و طراحی می شود. طبیعتاً درب کمد یکی از عوامل زیادی است که قیمت کابینت های چوبی را تعیین می کند. کمد لباس از چوب ساخته شده و از نوع منحصر به فرد و طبیعی تری است و قطعاً قیمت بالاتری نیز دارد. برای ایجاد یک کمد شیک در اتاق و خانه خود با طراحی شیک ، درب کمد چوبی بهترین انتخاب است. اما درب MDF به راحتی قابل استفاده است و بهترین انتخاب برای کابینت های رنگی است.

بدیهی است که این در به زیبایی همه چوب ها نیست. درب کابینت روکش چوبی نحوه ساخت کابینت دیواری دارای هزینه ، شکل و ظاهر بسیار مناسبی است اما متأسفانه تنها ایراد درب کابینت دیواری طرح دار چوب محدودیت های طراحی آن است زیرا درب قبل از ابزار پوشیده شده است. . در برخی موارد ، هنگام انتخاب کمد لباس ، نوع پوشش ، به عنوان مثال (بلوط ، گردو و غیره) و رنگ استفاده شده برای آن ، در هزینه آن تأثیر می گذارد. یکی از ظریف ترین مدل های پوشش کمد روکش نام دارد و طبیعتاً هزینه بالاتری نیز دارد.

برای ساخت یا نصب کابینت دیواری ریلی ابتدا باید اندازه دقیق مورد نیاز برای کابینت دیواری و قفسه های مورد نظر در کابینت دیواری ریل خود را بدانید. بعد از اینکه اندازه گیری دقیق برای نصب کمد دیواری ریل با دقت انجام شد ، اکنون زمان آماده سازی مواد لازم برای نصب کمد دیواری ریل است.

با استفاده از اندازه گیری ها ، باید تخته های چوبی را برای قفسه بندی داخل کمدهای دیواری ریل با برش آماده کنیم. برای قرار دادن تخته های برش خورده در کمدهای دیواری ریل ، ما به چوبی که تخته ها روی آن قرار داده شده نیاز داریم ، بنابراین علاوه بر تخته هایی که با استفاده از شکل چوب نگهدارنده تهیه شده اند.

برای کمدهای دیواری ریل ریلی ، ابتدا باید چوب های نگهدارنده را نصب کنیم و سپس تخته های چوبی را روی آنها قرار دهیم. برای حفظ نظم سطح این تایمرها ، باید از دستگاهی استفاده کنیم که دستگاه تسطیح نامیده می شود. این دستگاه باعث می شود چوب با زمین موازی شود. پس از دریافت خط تراز برای نصب چوب نگهدارنده ، می توانیم. دقیقاً در جایی کار کنید که می خواهیم یک میله نگهدارنده نصب کنیم. یک خط می کشیم. برای نصب چوب های نگهدارنده با حوصله کامل.

پس از نصب چوب نگهدارنده ، باید تخته های چوبی نصب کنیم تا کمد دیواری ریل را قفسه بندی کنیم. این مرحله از نصب کمد دیواری ریلی بسیار ساده است و به هیچ وجه نیازی به توضیح آن نیست ، به طوری که هنگام قرار دادن چوب پایه چوب حفظ شود. ما می دهیم. شما با آشنایی طراحی دکوراسیون داخلی نیز می توانید از نکات مهم در یادگیری ساخت کمد دیواری استفاده نمایید و به صورت حرفه ای کمد دیواری بسازید. سامان چوب و آرت چوب ارائه دهنده محصولات و نکات طراحی دکور و دکوارسیون می باشند.

یکی از مهمترین فاکتورهای خرید یا اجاره خانه فضای کمد دیواری اتاق های آن است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن ذخیره کنید و در کنار آن با طبقه بندی مناسب می توانید کتاب ، تختخواب ، ظروف قرار دهید. ، و غیره.


[ چهارشنبه 99/12/13 ] [ 2:33 عصر ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

انواع خوشبو کننده های هوا و آشنایی با روغن های معطر

اگر تا به حال وارد یک فروشگاه بزرگ شده اید ، احتمالاً با انواع خوشبو کننده هوا و شمع ها روبرو شده اید که حتی برخی از آنها مارک عطر را نیز به همراه دارند. اما واقعیت این است که بسیاری از رایحه ها شیمیایی هستند ، نه تنها بر سلامت روان تأثیر نمی گذارند ، بلکه حتی در برخی شرایط می توانند باعث بیماری شوند. بنابراین قطعاً استفاده از روغنهای گیاهی طبیعی برای عطر زدن به محیط و همچنین پخش کننده یا خوشبو کننده هوا توصیه می شود. در ادامه ، روغن ها را معرفی خواهیم کرد و نحوه استفاده از انواع خوشبو کننده های هوا را توضیح خواهیم داد.

رایحه درمانی یک علم پیچیده نیست. تعریف ساده این کلمه استفاده از روغنهای اساسی گیاهان برای اهداف پزشکی و درمانی است. در علم رایحه درمانی ابتدا روغنهای حاصل از گلها ، گیاهان ، ریشه گیاهان و حتی پوست معطر برخی میوه ها استفاده می شود. این روغن ها معمولاً روی پوست مالیده می شوند یا مستقیماً استشمام می شوند. از آنجا که علم رایحه درمانی با روغن های گیاهی سر و کار دارد ، به آن روغن درمانی نیز می گویند. اما همانطور که گفته شد ، انواع مختلفی از روغنهای اساسی در بازار وجود دارد که شناسایی روغنهای اساسی گیاهی اصلی را از مدلهای شیمیایی و تقلبی بسیار دشوار می کند. چندین روش آسان برای شناسایی روغنهای گیاهی معطر وجود دارد که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.

یک راه آسان برای شناسایی روغنهای اساسی نگاه به جعبه محصول و دیدن مارک 100? طبیعی است. همچنین با جستجوی اینترنت با برخی از مارک های معروف داخلی و خارجی در زمینه روغن های معطر آشنا می شوید. اگر چندین بار از روغنهای اساسی استفاده کنید ، دیگر به بو حساس نخواهید شد و بوی روغنهای طبیعی را از روغنهای شیمیایی و تقلبی به سرعت تشخیص خواهید داد. به عنوان مثال ، بوی روغن Stochodos کمی است ، اما نمونه تقلبی آن کمی تند و شبیه بوی مواد شیمیایی است.

بعد از اینکه روغن رایحه اصلی را خریداری کردید ، بهترین راه برای تنفس آن استفاده از انواع خوشبو کننده های هوا است. این دستگاه به دیفیوزر نیز معروف است. پایه پخش کننده یا بوگیر ، انتشار روغن نباتی از طریق تجزیه ترکیبی از روغن ، گرما و بخار آب است. این دستگاه ها با توجه به نوع کار به انواع تقسیم می شوند ، مانند نبولایزرها یا میکرو نبولایزرها ، تبخیری و حرارتی فراصوت یا التراسونیک. لطفا توجه داشته باشید که این دستگاه ها بسیار سالم تر از برخی از شمع های معطر و قرص های برقی هستند و به سلامتی شما آسیب نمی رسانند.

بسیاری از متخصصان معطر درمانی از یک دستگاه پخش کننده آب مقطر استفاده می کنند. بهترین روغنهای معطر برای طعم دادن به محیط ، ترنج ، اکالیپتوس ، استخودوس ، برگ لیمو ، نعناع و دارچین است. البته هر روغن برای شرایط خاصی مناسب است. به عنوان مثال ، روغن تصادفی برای کمک به خواب شبانه و همچنین کاهش استرس توصیه می شود. برای تسکین سردردهای صبحگاهی و بهبود خواب بسیار توصیه می شود دیفیوزر را کنار تخت قرار دهید.


[ سه شنبه 99/12/5 ] [ 9:18 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

مدل های جدید و متفاوت دسته های کمد برای انواع کمد های مدرن و کلا

 

مدل دستگیره کابینت می تواند در زیباتر نشان دادن مدل و طرح کابینت آشپزخانه م beثر باشد ، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب طرح دستگیره کابینت توجه لازم را داشته باشید. در این مقاله انواع مدل های شیک و کاربردی کابینت با طرح های مدرن کلاسیک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مدل کشش کابینت تأثیر بسزایی در جذابیت طراحی کابینت و سهولت استفاده از کابینت دارد. بهتر است طراحی دستگیره مبلمان را بر اساس مدل کابینت خود انتخاب کنید تا کابینت آشپزخانه شما بیش از هر زمان دیگری جذاب به نظر برسد.

مدل دسته کمد با طرح های زیبا و متفاوت

دستگیره های کابینت اگرچه کوچک هستند اما می توانند تفاوت مثبتی در طراحی و مدل کابینت آشپزخانه های جدید و کلاسیک ایجاد کنند. در ادامه این قسمت از مدل کابینت قصد داریم شما را با انواع مدل دستگیره کابینت کابینت با طرح های مدرن و کلاسیک آشنا کنیم.

مدل دسته مدرن کابینت

اگر به دنبال یک روش ارزان و ساده برای تغییر طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل هستید ، می توانید با نصب دستگیره ها و تزئینات جدید روی کابینت آشپزخانه ، تغییر بزرگی در فضای آشپزخانه منزل ایجاد کنید.

لطفا توجه داشته باشید که رنگ و طرح دسته باید با رنگ و طرح کابینت آشپزخانه مطابقت داشته باشد ، در غیر این صورت ممکن است مدل کابینت آشپزخانه ایده آل به نظر نرسد.

برای کابینت هایی با طرح های مدرن اغلب از دستگیره های کروم بلند با خطوط صاف و باریک استفاده می شود که باعث می شود مدل کابینت مدرن تر به نظر برسد.

مدل های دسته کلاسیک کابینت رومی و سلطنتی

کابینت ها قسمت زیادی از فضای آشپزخانه را اشغال می کنند ، بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ کابینت و مدل طراحی و مدل دسته کابینت دقت بیشتری داشته باشید تا بتوانید کابینتی با عملکردهای شیک و کاربردی انتخاب کنید. آشپزخانه

 

 


[ شنبه 99/12/2 ] [ 11:11 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]