سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

یک جواهرفروشی باید همیشه دکوراسیونی با معیارهای خاص و منحصر به فرد داشته باشد زیرا دکوراسیون تاثیر بسزایی در نمایش سکه های طلا و افزایش خرید دارد. مخاطب اصلی فروشگاه خانم هایی هستند که به ریزه کاری ها توجه می کنند. از جمله این معیارها می توان به طراحی کف، چیدمان ویترین ها، درب ها و ویترین های ورودی، سیستم های امنیتی و محل قرارگیری دوربین ها و گاوصندوق ها و ... اشاره کرد.

 

برای سفارش طراحی دکوراسیون جواهر فروشی چه کار باید انجام دهیم؟

 

عکس ها و فیلم های واضح را از فروشگاه بگیرید

ابعاد و اندازه ها را روی کاغذ بکشید

آن را برای ما ارسال کنید

آیا به دنبال طراحی دکوراسیون هستید؟

ما به شما کمک می کنیم دکوراسیون خود را به سادگی و با کمترین قیمت طراحی کنید. برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

زنگ زدن!

نکته اول: طراحی و چیدمان کف

هر اینچ از فضا را برنامه ریزی کنید و چیدمان ویترین فروشگاه جواهرات خود را بهینه سازی کنید تا پتانسیل فروش را به حداکثر برسانید. گزینه های طراحی کف شامل الگوهای مسطح، مورب، هندسی و زاویه ای است. وجود جواهرات زیبا که شامل الماس، سنگ های قیمتی و فلزات گرانبها می شود، در درجه اول نیاز به طراحی ویترین های شیشه ای بسته دارد.

 

پلان طبقه می تواند برای جواهرات با ارزش های خرده فروشی پایین متفاوت باشد - می توان از قفسه های دیواری باز استفاده کرد تا به مشتریان امکان مشاهده کالاها را بدهد.

 

دکوراسیون جواهر فروشی، قوانین طراحی جواهر فروشی، نکات طراحی جواهر فروشی،

نکته دوم: پیشخوان زیور آلات طلا

طراحی فضاهای اداری و پیشخوان فروش و در صورتی که جواهرفروشی در مقیاس بزرگتر طراحی شده باشد، محل انجام معاملات و عقد قرارداد است و قاعدتاً باید نزدیک درب ورودی فروشگاه واقع شود. . فضای اداری مکانی است که در آن کارهای مدیریتی، حسابداری و اداری انجام می شود.همچنین انبار طلا و ذخایر گاو نر است. در داخل پیشخوان حتماً قفسه هایی برای طلاهای کوچکتر، انبار ترازو و ماشین حساب، سیستم های نظارتی و رایانه، قسمتی برای نگهداری صندلی ها و دفاتر و غیره قرار دهید.

 

نمای بیرونی جواهر فروشی، ویترین جواهر فروشی، پیشخوان جواهر فروشی،

 

دکوراسیون پیشخوان طلا در بیرون باید زیبا و مجلل باشد و همچنین امنیت را تضمین کند تا مشتریان هر زمان که خواستند نتوانند به پیشخوان مراجعه کنند. کنترل کامل بر این بخش حیاتی است.

 

گاوصندوق ها باید کاملاً از چشم خریدار پنهان و تحت کنترل کامل فروشنده باشد. اتاق های پرو گلد باید تا حد امکان پرده دار و تحت نظارت کامل باشند. درب خروجی نیز با ریموت کنترل باز و بسته می شود و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می کند.

 

نکته سوم: سیستم های امنیتی در دکور جواهر فروشی

در دکوراسیون جواهر فروشی امکانات امنیتی مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته، گاوصندوق و غیره را نصب کنید. یک شرکت امنیتی متخصص در خدمات جواهرفروشی و جواهرفروشی می تواند ایده هایی برای طراحی سیستم های حفاظتی بهینه ارائه دهد.

 

همچنین می توانید در مورد توصیه های ظاهری و قرار دادن تجهیزات فروشگاهی و دوربین های مدار بسته با یک نماینده بیمه مجرب در زمینه خدمات جواهرفروشی مشورت کنید.

 

درب ورودی جواهر فروشی، دکوراسیون جواهر فروشی کلاسیک، دکوراسیون جواهر فروشی،

نکته چهارم: ویترین جواهر فروشی

اقلامی مانند ویترین شیشه ای داخل فروشگاه، قفسه های جواهرات، قفسه های دیواری و ویترین های جلوی فروشگاه خود را توسط طراحان متخصص طراحی و اجرا کنید. نورپردازی جزء اصلی دکوراسیون داخلی جواهرفروشی است که توجه ناظر را به سمت محصول معطوف می کند.گزینه های نورپردازی شامل نورپردازی محیطی، نورپردازی تاکیدی، روشنایی قفسه، نورپردازی ویترین، نور نقطه ای و نورپردازی ظریف است که فقط یک قطعه خاص از جواهرات را برجسته می کند.

 

نور نقطه ای، که در نزدیکی اشیاء نمایش داده شده قرار می گیرد، می تواند برای برجسته کردن ویژگی های ذاتی جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی استفاده شود.

 

ویترین جواهر فروشی باید با درب ورودی مغازه همخوانی داشته باشد و جذابیت در را نشان دهد. معمولا با خالی شدن بین دو ویترین یا یک طرف ویترین، جایی برای درب ورودی فراهم می شود. وقتی مشتری وارد می شود می تواند جواهرات پشت ویترین را ببیند و در همان لحظه آن را انتخاب کند.

 

ویترین جلوی در باید از داخل فروشگاه هم دید داشته باشد پس ویترین را کاملا کور نکنید. نمای دو طرفه ویترین به مشتری در انتخاب کمک می کند.

 

مشاوره

از جواهرات فروشی های دیگر دیدن کنید و به طرح های کف یا سایر ویژگی هایی که به نظر شما خوب می رسد توجه کنید. به محل صفحه موجودی و قیمت طلا و واحدهای کشورهای مختلف و همچنین محل پیشخوان پرداخت و خدمات خوب و فضای اداری دقت کنید.

 

قوانین طراحی جواهر فروشی، نکات طراحی جواهر فروشی، نمای بیرونی جواهر فروشی،

نکته پنجم: جلوی درب جواهر فروشی

درب ورودی جواهر فروشی از نظر امنیت بسیار مهم است. برای امنیت می توانید از درب ضد گلوله استفاده کنید. درب ورودی ارتباطی بین فضای کسب و کار داخلی و خارجی ایجاد می کند. این درب را می توان نقطه عطفی دانست.

 

درب های اتوماتیک و ریموت بسیار کاربردی هستند زیرا می توانند بار ترافیکی را برای شما کنترل کنند تا بتوانید ترافیک مشتریان را بهتر زیر نظر داشته باشید.امنیت حرف اول را در دکوراسیون جواهرفروشی می زند و همین موضوع باعث می شود انتخاب درب بیش از همه اماکن تجاری اهمیت پیدا کند.

 

در جواهرات فروشی های مجلل می بینید که حتی مشتریان به صورت انتخابی وارد می شوند و این به دلیل مشکلات امنیتی است که در بالا توضیح داده شد.

 

درب ورودی جواهرفروشی علاوه بر حفظ امنیت باید شکیل و زیبا باشد. درب فضای اداری باید نمایانگر کسب و کاری باشد که در داخل فضا انجام می شود که در مورد فروش طلا باید نشان دهنده ظرافت، تجمل و مجلل باشد. در کنار استحکام، ظرافت یکی از عناصر ضروری دکوراسیون مغازه است.

 

ویترین جواهر فروشی، پیشخوان جواهر فروشی، درب ورودی جواهر فروشی،

 

نکته ششم: ظاهر خارجی جواهرفروشی

نمای بیرونی جواهرفروشی به اندازه نمای داخلی اهمیت دارد. طراحی داخلی و خارجی باید یکپارچه باشد و همه با هم داستان فروش شما را بیان کنند. ظاهر بیرونی ساختمان و حتی فضای داخلی مغازه های داخل پاساژ به همان اندازه مهم است.

 

طلا یک کالای لوکس است و اگر نمای بیرونی ساختمان قدیمی و فرسوده باشد، پیامی منفی به خریدار می دهد. این پیام مانع مهمی برای خرید از شماست. در فنگ شویی، ثروت ورودی بسیار مهم است. اگر ورودی آسیب دیده قدیمی باشد و مشکل داشته باشد مانعی برای ورود انرژی مثبت به فروشگاه است.

 

دکوراسیون جواهر فروشی کلاسیک، دکوراسیون جواهر فروشی، قوانین طراحی جواهر فروشی،

 

مزایای طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

صفحه اصلی دکور طلا فروشی طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی برای شما به عنوان یک خرده فروش مزایای زیادی دارد که با دانستن هر یک از این مزایا آمادگی بیشتری برای اجرای یک طراحی دکور مدرن و حرفه ای خواهید داشت. در این قسمت برخی از مزیت های طراحی جواهرفروشی را فهرست می کنیم:

 

مشتریان بیشتری جذب می کنید.

مشتریان خارج از فروشگاه شما را با نگاه کردن به ویترین زیبا انتخاب می کنند.شما بیشتر روی کار خود متمرکز هستید.

نظافت و سازماندهی فروشگاه برای شما امری خوشایند خواهد بود.

برای ایجاد محتوا لازم نیست نگران عکس گرفتن و فیلم برداری باشید.

از فضا حداکثر استفاده شده است.

در آینده می توانید با هزینه کمتر تغییراتی در ویترین و دیوارها ایجاد کنید.

دغدغه شما یک چیدمان کارآمد و جذاب خواهد بود.

ایجاد تغییرات در دکور در اسرع وقت انجام می شود.


[ دوشنبه 101/7/18 ] [ 10:19 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

نقش رنگ در طراحی دکور داروخانه

دکور یک داروخانه کوچک

صاحبان داروخانه‌های کوچک می‌دانند که انجام اقداماتی برای گرم‌تر کردن، محلی‌تر کردن و مشتری‌پسندتر کردن داروخانه‌هایشان می‌تواند تا حد زیادی در بهبود تجربه مشتری کمک کند. این به نوبه خود باعث می‌شود مشتریان بخواهند بیشتر بمانند، بیشتر بمانند (و بیشتر بخرند) وقتی می‌آیند و به دیگران درباره تجربه عالی خود از خرید در داروخانه شما می‌گویند.

 

در اینجا برخی از تغییرات در آرایش داروخانه کوچک شما وجود دارد که می تواند تأثیر مثبت فوری داشته باشد:

 

قفسه‌های مدرن و انعطاف‌پذیر را نصب کنید تا بلافاصله پس از ورود به داروخانه، مشتریان را در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت از قبل برنامه‌ریزی‌شده هدایت کنید (طبیعی‌ترین حالت برای 90? از افرادی که راست دست هستند). استفاده از رنگ های روشن در رنگ آمیزی دیوارها و نور کافی از نکات مهم در یک داروخانه کوچک است.

 

چیدمان داروخانه، دکور داروخانه کوچک، قفسه داروخانه،

نورپردازی برای دکوراسیون داروخانه

از استفاده از چراغ های فلورسنت قدیمی که زشت، پر سر و صدا، داغ و کور کننده هستند، خودداری کنید. گزینه های بهتر عبارتند از CFL (لامپ های فلورسنت کم انرژی) یا LED (دیودهای ساطع کننده نور) که نورپردازی عملی تری را ارائه می دهند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و در نتیجه هزینه ها را کاهش می دهند. .

 

یک نکته مهم

 

با نصب پنجره های بزرگ بر روی دیوار ورودی یا ایجاد نورگیر و کاشت گیاهان بدون گرده، حس صمیمیت ایجاد کنید.

 

به مشتریان در چندین قسمت از داروخانه صندلی ارائه دهید. مناطقی که برای نشستن افراد انتخاب می‌کنید به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی برخی از پرفروش‌ترین اقلام شما را ببینند.کاراکترهای بزرگ و پررنگ باید از این قسمت ها قابل مشاهده باشند. وجود چندین میز کوچک و دستگاه برای سرو آب یا قهوه نیز مناسب خواهد بود.

 

طراحی میز داروخانه، چیدمان داروخانه، دکور داروخانه کوچک،

طرح پیشخوان داروخانه

وقتی صحبت از طراحی فضای اداری به میان می آید، تعادل بین عملکرد و زیبایی هدف اصلی در دستیابی به موفقیت است و طراحی پیشخوان داروخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

کادر حرفه ای، توانایی بازاریابی و فروش محصولات، فضا و موقعیت مکانی از جمله عناصر ضروری است که در طراحی یا بازسازی چیدمان داروخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

یعنی ظاهر فروشگاه نه تنها برای فروش و بازاریابی موفق محصولات، بلکه برای حفظ مشتری نیز مهم است. به زبان ساده، طرح پیشخوان داروخانه که جابجایی آن آسان باشد و همچنین به راحتی دیده شود، مشتریان را جذب می کند.

 

قفسه داروخانه، طراحی پیشخوان داروخانه، چیدمان داروخانه،

اگرچه جذابیت بصری یک داروخانه باکیفیت یا بازسازی آن می تواند کار گرانی باشد، اما آمار نشان داده است که اگر طراحی و فرآیندهای داروخانه شما به دقت در نظر گرفته شود، سرمایه گذاری ارزشمندی است.

 

این آمار یک واقعیت مهم را نشان می دهد - حتی اگر رشد بازار آنلاین همچنان رو به افزایش باشد، مشتریان همچنان به دنبال مشاغل مرتبط با مراجعه حضوری از جمله داروخانه ها هستند.

 

بر اساس آمارهای موجود، حدود 79 درصد از مصرف کنندگان در نظرسنجی همچنان برای نیازهای خود به داروخانه ها مراجعه می کنند.

 

بهبود کارایی داروخانه کلید افزایش رضایت مشتری، تقویت روحیه کارکنان و بهبود فروش است. از این نکات و نکات دیگر برای کمک به شما در یافتن بهترین داروخانه در شهر استفاده کنید.انواع پیشخوان داروخانه

برای دانلود مدل های مختلف پیشخوان داروخانه کلیک کنید.

 

نقش رنگ در طراحی دکور داروخانه

اهمیت رنگ‌های صحیح و اصولی در دکوراسیون داروخانه ایجاد حس خوب در مشتری است و با رنگ‌های آرامش‌بخش می‌توان بار روانی منفی، استرس و نگرانی را که بر دوش مشتری است، کمی از بین برد یا کاهش داد. طراحی رنگ از لحظه ورود مشتری به داروخانه شروع می شود.

 

علاوه بر ایجاد حس خوب در افراد با رنگ های پایه، با کمک آن ها می توانید جذابیتی را نیز به دکوراسیون اضافه کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

در ادامه این قسمت برای استفاده صحیح و بهینه از رنگ ها در طراحی دکور داروخانه و ایجاد دکوراسیونی عالی، جذاب و استاندارد، توصیه های مهمی را بیان می کنیم:

 

ایجاد سازگاری و هماهنگی بین رنگ ها و چیدمان داروها در قفسه های داخل داروخانه و ویترین

از رنگ های مفهومی با فلسفه خاصی استفاده کنید. برای این کار شناخت روانشناسی رنگ ها ضروری است.

از رنگ های خنثی در طراحی پنل استفاده کنید.

از رنگ ها می توان برای انعکاس نور در برخی از مناطق داروخانه استفاده کرد.

دکور داروخانه کوچک، قفسه داروخانه، طرح پیشخوان داروخانه،

 

مزایای طراحی دکوراسیون اولیه داروخانه

در زیر ارزش هایی را نشان خواهیم داد که می توانید با دکوراسیون خوب به دست آورید.

 

افراد بیشتری را جذب کنید

با داشتن دکوری مجلل و استاندارد به مرور زمان افراد بیشتری را جذب می کنید و تعداد مشتریان و فروش شما افزایش می یابد. ارائه یک محیط خوب و مناسب به مشتریان و همچنین اقلام پزشکی و بهداشتی با کیفیت و برند بالا مطمئنا شما را در صدر لیست آنها قرار می دهد.

 

ما این ادعا را بعد از طراحی دکور برای بسیاری از داروسازان شنیدیم که گفتند فروش آنها پس از تزئین حداقل سه برابر شده است.صلح ایجاد کنید

محیط داروخانه متشنج است و مراجعه کنندگان یا خودشان مشکل روحی یا جسمی دارند یا یکی از نزدیکانشان. بنابراین لازم است دکور آن به صورت حرفه ای و مطابق با اصول بین المللی و روانشناسی طراحی شود. مشتری با اقامت در آن فضا می تواند به آرامش نسبی دست یابد.

 

استفاده بهینه از فضا

داروخانه ها همیشه از مشکل کمبود جا شاکی هستند. به دلیل وجود دپوی محصولات، رفت و آمد کارکنان به قفسه ها و محل مسئول فنی، صندوقدار و البته رفت و آمد مشتریان که همه اینها باعث ایجاد هرج و مرج و شلوغی می شود. با رعایت اصول چیدمان هیچ فضایی بلااستفاده نمی ماند و از فضا حداکثر استفاده می شود.


[ دوشنبه 101/7/18 ] [ 10:16 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

دکوراسیون مغازه شال

اگر فروشگاه پوشاک دارید، باید روی دکوراسیون فروشگاه خود کار کنید تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتری جذب کنید. استفاده از طراحی عالی در دکوراسیون فروشگاه به شما کمک می کند تا مشتریان زیادی را به فروشگاه خود جذب کنید. بسیاری از کسانی که فروشگاه های پوشاک مانند شال و روسری دارند، به دکوراسیون فروشگاه خود توجهی ندارند. دکوراسیون فروشگاه شال و روسری باید از ارگونومی مناسبی برخوردار باشد.

 

بهترین محصولات اگر به خوبی سازماندهی نشده باشند، مشتری را جذب نمی کنند. به همین دلیل استفاده از دکوراسیون مغازه شال و روسری با کیفیت بسیار مهم است. در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات جالبی در مورد چیدمان شال و روسری در دکوراسیون فروشگاه با شما به اشتراک بگذاریم.

 

دکوراسیون مغازه شال و روسری

اهمیت توجه به دکوراسیون فروشگاه شال و روسری

شال و روسری از جمله محصولاتی است که در بین بانوان جایگاه ویژه ای دارد. بنابراین برای جذب مشتری زیاد و افزایش فروش خود باید به چیدمان شال و روسری در فروشگاه خود دقت کنید. انتخاب دکوراسیون مناسب دستمال کاغذی باعث می شود مشتری هنگام ورود به فروشگاه احساس خوشایندی داشته باشد. برای یادگیری اصول مشتری مداری پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه یک فروشنده خوب باشیم را مطالعه کنید.

 

چیدمان مناسب باعث می شود که مشتری جذب محصولات چیده شده از ویترین روسری شود. روش های مختلفی برای تزیین فروشگاه شال و روسری وجود دارد که استفاده از هر روشی این امکان را به شما می دهد که انواع قفسه ها را به خوبی بازیابی کنید. مرتب بودن یک فروشگاه بر ذهنیت خرید مشتریان تأثیر می گذارد.بسیاری از مشتریان علاقه مند هستند که نمونه شال یا روسری انتخابی را قبل از خرید نهایی امتحان کنند، بنابراین بهتر است یک یا چند نمونه شال و روسری را برای قسمت آزمایش قرار دهید. وجود یک آینه بزرگ نیز برای یک فروشگاه لباس بسیار مهم است.

 

دکوراسیون مغازه شال

چگونه دکوراسیون فروشگاه شال و روسری را درست کنیم

زمانی که می خواهید ویترین شال و روسری شما جذاب باشد و در هنگام ورود بتوانید بر ذهنیت مشتری تاثیر بگذارید، تنها باید به دکوراسیون فروشگاه خود توجه کنید، در این قسمت سعی می کنیم به یک سری نکات کلیدی در در این رابطه:

 

دکوراسیون مغازه شال و روسری

قفسه فروشگاه شال و روسری

یکی از راه هایی که می توان برای مرتب کردن لباس ها استفاده کرد، قفسه ها هستند. وجود قفسه های مناسب و با کیفیت این امکان را به شما می دهد که شال و روسری را مرتب قرار دهید. اگر ویترینی با ارتفاع مناسب در فروشگاه دارید، می توانید لباس های مورد نظر خود را در آن قرار دهید. اگر قفسه دارید بهتر است از تقسیم کننده های مساوی استفاده کنید تا هماهنگی محیط به هم نخورد.

 

برای اینکه دکوراسیون فروشگاه شال و روسری را به بهترین شکل طراحی کنید کافی است شال و روسری را در کشو و مقداری را در ویترین قرار دهید. تا کردن روسری بسیار مهم است زیرا ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. برای جلوگیری از چروک شدن شال ها و روسری ها، کافی است آن ها را به صورت مارپیچ تا کنید و هر کدام را جداگانه روی قفسه یا داخل کشو قرار دهید.

 

دکوراسیون مغازه شال و روسری

استفاده از میله های آویز

استفاده از چوب لباسی برای آویزان کردن شال و روسری بسیار موثر است. این روش بهترین محصولات شما را در معرض دید مشتریان قرار می دهد.بهتر است هنگام قرار دادن شال و روسری روی قفسه از ترکیب صحیح رنگ ها استفاده شود تا جذابیت محیط به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این سبک عالی یک راه کلیدی برای تزئین فروشگاه شال و روسری است.

 

در جدیدترین تزیین شال و روسری شما قادر خواهید بود شال و روسری را بدون توجه به وزن و اندازه آن به میله آویزان کنید. برای اینکه محصولات آویزان سر نخورند، بهتر است شال و روسری را روی میله ببندید. گره نباید به گونه ای باشد که محصولات آویزان نامرتب به نظر برسند.

 

دکوراسیون مغازه شال و روسری

 

از چوب لباسی غافل نشوید

یکی از ابزارهای کلیدی برای آویزان شال و روسری در دکوراسیون فروشگاه، رخت آویز است. برای اینکه بتوانید فروش محصولات گران قیمت خود را افزایش دهید کافی است چند چوب لباسی مناسب با سایز مناسب خریداری کنید و محصولات لوکس را روی آن به نمایش بگذارید. توجه به دکوراسیون فروشگاه شال و روسری به شما این امکان را می دهد که فروش خود را افزایش دهید.

 

صفحه اصلی دکوراسیون مغازه شال و روسری اینجاست وارد شوید.

رخت آویز

اگر به چین و چروک لباس خود حساس هستید، بهتر است از حلقه های آویز استفاده کنید. استفاده از این حلقه ها برای تزیین شال و روسری فروشی ها بسیار مناسب است. اندازه چوب لباسی ها معمولا کوچک است و به راحتی می توانید شال و روسری روی آن قرار دهید. یکی از مزایای استفاده از حلقه های آویز اندازه کوچک آنهاست که فضای بسیار کمی را در فروشگاه اشغال خواهد کرد.

 

تزیین شال

 

با استفاده از قفسه

زمانی که محصولات ضخیم دارید کافی است یک قفسه مناسب تهیه کنید تا از چروک شدن لباس جلوگیری کنید. تعداد شال و روسری هایی که قصد دارید در قفسه بگذارید بستگی به ضخامت شال و روسری دارد.شما به عنوان مدیر فروشگاه می توانید بهترین تصمیم را با توجه به وضعیت فروشگاه خود بگیرید.

 

توجه به تزیین شال و روسری به شما کمک می کند تا مشتریان زیادی را جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. تا کردن شال و روسری و قرار دادن آنها روی قفسه بسیار مهم است.

 

به خاطر داشته باشید که استفاده از تجهیزات فروشگاهی به شما کمک می کند تا تمرکز مشتری را در فروشگاه خود حفظ کنید.


[ دوشنبه 101/7/18 ] [ 10:15 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

سفارش تدوین استراتژی انتشار رپورتاژ آگهی

بنابراین کسب‌وکارها می‌توانند تصمیمات آسان‌تر و راحت‌تری بگیرند و وب‌سایت‌های مناسب را برای خرید رپورتاژ تبلیغات ارزان و دائمی انتخاب کنند. تریبون یک پلتفرم انتشار آگهی است و سعی می کند بهترین نرخ ها را در اختیار کسب و کارها قرار دهد و بسته های ویژه رپورتاژ آگهی را ارائه دهد.

در تهیه رپورتاژ تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از انتخاب کانال های مناسب توزیع محتوا برای انتشار گزارش و رساندن پیام به مخاطب، مرحله مهمی به نام تهیه و ویرایش گزارش وجود دارد که بسیار مهم است. برای تهیه رپورتاژ آگهی نکات مهمی وجود دارد که در ادامه به چند نکته مهم اشاره می کنیم.

گزارش آگهی

انطباق با ساختار

برای انتشار رپورتاژ آگهی در وبلاگ محتوایار با قیمت مناسب و هر نوع متنی ساختار خاصی وجود دارد که باید اصول صحیح را رعایت کنید. گزارش نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید بدانید که چگونه ساختار صحیح آن را گام به گام از ابتدا تا انتها دنبال کنید و یک call to action (CTA) بنویسید.

مقاله یا خبر بنویسید

ما تبلیغات را مستقیماً منتشر نخواهیم کرد و همانطور که از نام رپورتاژ تبلیغاتی مشخص است سعی در اطلاع رسانی، تبلیغ و ارتباط با مردم از طریق متنی که ماهیت اخبار و مقاله دارد، می باشد.

کپی نکنید

تمام ارزش یک رپورتاژ تبلیغاتی خوب در ایجاد و منحصر به فرد بودن آن است. به هیچ وجه گزارش شما نباید کپی یا شباهت زیادی به سایر نمونه گزارش های تبلیغاتی داشته باشد.

 از کلمات کلیدی استفاده کنید

مطمئن شوید که از کلمه کلیدی اصلی خود و خانواده کلیدواژه آن در سراسر گزارش تبلیغات خود استفاده می کنید تا مخاطبان شما بتوانند به سرعت متوجه شوند که روی چه چیزی تمرکز می کنید. علاوه بر این، تم در بهبود سئوی سایت نیز موثر است.مزایای تبلیغات چیست؟

البته کمپین های روابط عمومی به هر شکلی که انجام شود بسیار مهم است. یکی از دلایلی که رپورتاژ آگهی بسیار مهم است، فراگیر بودن نحوه انتشار متن در طیف گسترده ای از رسانه های آفلاین و آنلاین است.

البته رپورتاژ روزنامه یا رپورتاژ تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از مهم ترین مزیت ها اشاره می کنیم:

دید بیشتر

با توجه به جامعیت و جامعیت رپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، می توانید بسیاری از کانال های توزیع محتوا مانند سایت های پرطرفدار و پرطرفدار، شبکه های اجتماعی، رسانه های چاپی و ... را انتخاب کنید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ تبلیغاتی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.

برای همه مناسب است

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی این است که همه مشاغل کوچک و بزرگ می توانند از این روش برای اهداف مختلف استفاده کنند. مهم نیست که کسب و کار شما یک نمونه B2B یا B2C است، مهم این است که با انتشار یک گزارش آگهی قوی، بتوانید پیام خود را به مخاطبان زیادی برسانید.

برندسازی و افزایش اعتبار برند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یکی از مهمترین مزایای انتشار گزارش در کانال های توزیع محتوای محبوب افزایش آگاهی از برند شماست. علاوه بر این، گزارش دهی مستمر می تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.

 هزینه معقول

گزارش‌دهی خبری از برخی روش‌های دیگر در دسترس‌تر است و حتی اگر گزارشی به اندازه‌ای قوی باشد که مخاطبان زیادی را جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر می‌کنند.با قیمت مناسب، می توانید پیام خود را به مخاطبان هدف خود برسانید، نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید و وضعیت سئوی سایت خود را بهبود بخشید.

بهبود سئو

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای دریافت بک لینک و بهبود سئوی خارجی وب سایت شماست. دلیل اصلی این مشکل این است که وقتی گزارش خود را در یک سایت محبوب منتشر می کنید و آن را به کلمات کلیدی مورد نظر خود پیوند می دهید، می توانید یک لینک فالو از یک سایت معتبر داشته باشید. علاوه بر این، متن گزارش شما در نتایج Google رتبه خوبی خواهد داشت.


[ یکشنبه 101/7/17 ] [ 11:8 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]

معرفی انواع خدمات تولید محتوا

فرآیند تولید هر محتوایی به این صورت است که با شناسایی موضوع، جستجو و تحقیق مناسب از منابع متعدد، به منظور درج صحیح ترین اطلاعات در محتوا می باشد.

بیشترین کلمه تکراری در سیستم جستجوی گوگل برای افزایش ترافیک به محتوای وب سایت یا شبکه های اجتماعی شناسایی شده است؛ این کلمه به زیبایی در قلب محتوا قرار گرفته است.

پس از آن عکس‌ها را در مواقع لزوم با دقت ویرایش و اضافه کنید، آنچه را که می‌خواهید بنویسید، مراقب باشید از هرگونه کپی برداری خودداری کنید و بر اساس نظر نویسنده مقاله بنویسید؛ اما با اطلاعات مناسب تهیه شده است.

محتوا ترکیبی از تالیف، بازنویسی و ترجمه است. آنها همچنین به طور کامل برای اشتباهات ویرایشی بررسی شده اند، بنابراین متن از نظر نقطه گذاری، املایی یا اشتباهات نگارشی بی عیب است.

استفاده از عناوین و کلمات کلیدی به گونه ای کنترل می شود که خدمات تولید محتوا به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

معرفی انواع خدمات تولید محتوا

تولید محتوا را می توان به شکل های مختلفی ارائه کرد که از این طریق می توان انواع خدمات تولید محتوا را به شرح زیر برشمرد:

1) محتوای متن:

یکی از پرکاربردترین انواع محتوا است که در مدل های مختلف تولید می شود.

چهار سطح محتوای متنی برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد. ابتدا محتوای اصلی با نثری روان و جذاب تهیه می شود که خواندن آن برای مخاطب آسان باشد.

پس از آن، به افزودن اطلاعات مفید ادامه دهید تا بازدید و رتبه خود را در جستجوهای بالاتر گوگل افزایش دهید.

در مرحله بعد باید اطلاعاتی را که از منابع موثق و بر اساس تحقیقات خود به دست آورده اید ارائه دهید تا اعتبار وب سایت افزایش یابد و در نهایت با درج آن در سایر وب سایت ها نظرات خوبی دریافت کنید.ب) محتوای گرافیکی:

به یاد داشته باشید، همه بینندگان حوصله و زمان لازم برای خواندن همه چیز را ندارند.

راه حل این مشکل ارائه مطالب در قالب عکس یا پوستر با طراحی جذاب و چشم نواز است.

ج) محتوای ویدیویی:

گاهی نمی توان بیان همه چیز را در یک یا چند عکس خلاصه کرد. در این صورت با ساخت یک فیلم کوتاه جذاب به راحتی می توانید محصول یا خدمات خود را در ذهن مخاطب ثبت کنید.

د) محتوای صوتی:

ارائه مطالب به صورت شنیداری و دریافت اطلاعات به صورت شنیداری تاثیر طولانی تری بر ذهن بینندگان دارد که با ایجاد پادکست می توان به این مهم دست یافت.

ه) مجله الکترونیکی:

نوع دیگر خدمات، تولید محتوا است که تمامی فرمت های ذکر شده را دارد.

 

مجلات آنلاین می توانند خدمات جامعی از محتوای متنی، تصاویر، محتوای ویدیویی و صوتی را به طور همزمان داشته باشند.

چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است؟

در اینستاگرام می‌توانید تصاویر، ویدیوها و اینفوگرافیک‌های مختلفی را منتشر کنید. اما انتشار متن یا محتوای صوتی به تنهایی امکان پذیر نیست. گفتنی است، برای انتشار محتوای متنی، باید از محتوای تصویری نیز استفاده کنید. مگر اینکه بخواهید متن خود را در داستان قرار دهید.

با این حال، شما در انتخاب نوع محتوا آزاد هستید. محتوای بصری نیز بازخورد بیشتری نسبت به محتوای متنی دارد. اما بسته به کسب و کارتان، باید ببینید از کدام نوع محتوا بیشتر استفاده کنید.

به عنوان مثال، مخاطبانی مانند پست‌های تصویری یا ویدیو، ویدیوهای نمایش اسلاید یا IGTV بهتر هستند و اگر قصد دارید محتوای زیادی در طول روز پست کنید، باید Stories را انتخاب کنید. بنابراین، به نوع محتوایی که در اینستاگرام برای شما بهتر جواب می دهد توجه کنید و تعادل مناسبی بین انواع محتوا ایجاد کنید.موضوع مناسب را انتخاب کنید

موضوعاتی که برای انتشار انتخاب می کنید باید با کسب و کار شما مرتبط باشد. این موضوعات می توانند دامنه وسیعی داشته باشند، اما باید با کسب و کار شما مرتبط باشند و برای کاربران مفید باشند.

تاریخچه، مصاحبه، گردش کار، بررسی محصول، مقایسه، پرسش و پاسخ، محتوای آموزشی و حتی محتوای طنز... برخی از بهترین موضوعات مرتبط با کسب و کار شما.

محتوای هدفمند

اولین چیزی که باید در مورد تولید محتوا به یاد داشته باشیم، یکی از ویژگی های اصلی محتوای خوب این است که باید هدفمند باشد. این بدان معناست که ما باید اهداف خود را در زمینه تولید محتوا روشن کنیم و تمام تلاش خود را بکنیم تا محتوای تولید شده پاسخگوی نیاز مخاطبان در هر زمینه باشد. هنگام تصمیم گیری برای تولید محتوا، به عنوان یک سازمان یا مدیر سایت، باید به وضوح مشخص کنیم که محتوا را برای چه تولید می کنیم. هدف ما باید پاسخگویی به نیاز مخاطب باشد. فقط از این طریق می توان نظر مخاطب را جلب کرد.

مطالب دست اول

دومین ویژگی محتوای خوب این است که محتوا اصیل است. یعنی محتوا کپی نشده است. وقتی از محتوای شخص دیگری استفاده می کنید و در واقع محتوای او را کپی می کنید. شما در حال سرکوب فعالیت خود هستید.

 

در تولید محتوا، خلاقیت همیشه حرف اول را می زند. وقتی مخاطبان با محتوای خوب، تازه و خلاقانه مواجه می شوند، به سرعت به سمت آن جذب می شوند. بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنیم تا آنچه در هر زمینه و برای هر هدفی می نویسیم همراه با خلاقیت و نوآوری باشد. هر زمان که قصد دارید در مورد هر موضوعی شروع به تولید محتوا کنید، مطمئن شوید که محتوای زیادی مرتبط با آن موضوع در دنیای بزرگ اینترنت وجود دارد.این بدان معناست که موضوعات همه تکرار می شوند. هنگامی که موضوع تکرار می شود، محتوای شما تنها در صورتی مورد توجه قرار می گیرد که دارای ویژگی های متمایز دیگری در مقایسه با محتوای دیگر باشد.

محتوای خوب محتوایی است که قبل از شروع به تولید محتوا فکر شده و همه جوانب را در نظر گرفته باشد. محتوای سایر وب سایت ها باید در این موضوع خاص مورد بررسی قرار گیرد و محتوای تولید شده باید اثربخش و خلاقانه و نوآورانه باشد.

 

محتوای ممتاز

پس از تعیین هدف از تولید محتوا و در نظر گرفتن خلاقیت تولید آن. ویژگی بعدی محتوای خوب کیفیت آن است. اگر محتوایی با بالاترین کیفیت همراه نباشد، در برقراری ارتباط با مخاطب دچار مشکل می شود. در طول فرآیند تولید محتوا، باید تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید که محتوای شما از بالاترین کیفیت برخوردار است. حتما تعجب می کنید که کیفیت یعنی چه؟

 

برای مثال در ساخت محتوای متنی حتما از جملات کوتاه و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید، مقالات را به زبان بسیار ساده بنویسید، از اغراق و پیچیدگی بپرهیزید و مهمترین نکته در ساخت محتوای متنی رعایت مهارت ها و مشکلات سئو است. شما باید خیلی نگران سئو باشید. زیرا مهمترین چیز برای بهبود رتبه وب سایت سئو است. البته این بدان معنا نیست که شما روی سئو تمرکز کنید و مخاطبان خود را نادیده بگیرید. در عوض، قطعاً باید محتوای خوبی برای مخاطبان خود بنویسید و سئو را در آن تماشا کنید.

برای ثبت سفارش استراتژی تولید انواع محتوا تلفنی با سایت mohtavayar.com تماس بگیرید.


[ یکشنبه 101/7/17 ] [ 11:2 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]