سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفتر برنامه ریزی روزانه چیست و برای چیست؟

دفتر برنامه ریزی روزانه توسط گروه پژوهشی سیمینه بر اساس موفقیت و مدیریت زمان و علوم ذهنی طراحی شده است. برنامه ریز روزانه سیمینه نه تنها یک محصول برنامه ریزی و مدیریت زمان است، بلکه یک منشی بسیار دقیق است که به شما کمک می کند تا تمام کارهای روزانه خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید و از فراموشی بیشتر موارد جلوگیری می کند. کمک به تقویت قدرت برنامه ریزی و هدف گذاری و جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته از مزایای بزرگ این محصول است. طراحی این دفتر حاصل 8 سال مدیریت عملی در کار و زندگی است.

این دفتر یک تکیه گاه فوق العاده قوی برای همه کسانی است که به وظایف خود نمی رسند یا کارهای عقب افتاده زیادی دارند یا برای رسیدن به موفقیت در برنامه ریزی و تعیین اهداف زندگی نیاز به کمک دارند.

با کمک این دفتر و با هدف گذاری در زندگی و مدیریت کارهای روزانه خود می توانید تحول بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید.

همچنین این دفتر به شما کمک می کند تا استرس ناشی از انجام ندادن کار به هر دلیلی در طول روز را کاهش دهید.با صرف زمان کم هر روز و پرکردن جداول کاملا علمی و کاربردی دفتر برنامه ریزی روزانه می توانید بازده کاری خود را 80 درصد افزایش دهید. همانطور که می دانید، 20 درصد از زمانی که صرف برنامه ریزی می کنید، 80 درصد از زمانی را که صرف انجام هر کاری می کنید، ارزش دارد.

قسمت های مختلف دفتر را برای برنامه ریزی روزانه و نحوه استفاده از آن ارائه می دهیم

به الگوی انجام کار خود در ماه ها و هفته های گذشته کمی توجه کنید. چند بار تا به حال این همه کار برای انجام دادن داشته اید اما هرگز به هیچ یک از آنها نرسیده اید؟

یا حتی کارهای به ظاهر کمی انجام داده اید اما هنوز نتوانسته اید تا پایان شب کاری را انجام دهید.

آیا می دانستید علت اصلی استرس در افراد انجام ندادن کارها و عقب ماندن از فعالیت های روزمره است؟

متاسفانه تا به امروز بسیاری از ما در این مهارت ساده آموزش ندیده ایم و در حال حاضر با مشکلات زیادی در کار و زندگی خود مواجه هستیم. اما دیگر جای نگرانی نیست. به شما قول می دهم با تهیه این نوت بوک تا حدود زیادی مشکل شما حل شده و بعد از مدتی به فردی منظم و فداکار تبدیل شوید (البته به شرط استفاده روزانه از این محصول).شاهد این مدعا تمامی مشتریان ما هستند که از سال 91 اقدام به تهیه این دفتر کرده اند. همچنین خرید مجدد هر ساله این محصول توسط مشتریان قبلی و معرفی دفتر برنامه ریزی به دوستان باعث افتخار و دلگرمی ما شده است.

در این قسمت شما را با بخش های مختلف دفتر برنامه ریزی آشنا می کنیم.

بخش آموزشی مدیریت زمان و برنامه ریزی اداری:

در ابتدای دفتر برنامه ریزی سیمینا سعی کردیم خیلی مختصر و مختصر شما را با موضوع مدیریت زمان و برنامه ریزی آشنا کنیم.

برای این منظور هفت سایت را در نظر گرفتیم.

هدف از ارائه این بخش در دفتر برنامه ریزی تقویت دیدگاه شما در مورد هدف گذاری، برنامه ریزی و مدیریت زمان است. بنابراین، ابتدا این بخش را با دقت بخوانید.

بخش هدف گذاری سالانه و ویژگی های آن:

به یاد داشته باشید، اولین قدم برای مدیریت زمان، داشتن اهداف روشن و اولویت بندی است. تدوین اهداف سالانه به صورت دسته بندی شده برای سال آینده به شما کمک می کند زمان خود را بهتر مدیریت کنید.

برای این منظور چهار صفحه در نظر گرفته ایم تا بتوانید کاملا آزادانه اهداف سالانه خود را طراحی و بنویسید.بخش هدف گیری به چهار قسمت تقسیم می شود:

اهداف مالی - شغلی

اهداف فیزیکی - تفریحی

اهداف خانواده

اهداف آموزشی - روانی.


[ سه شنبه 101/9/29 ] [ 9:44 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]