چگونه برنامه ریزی و هدف گذاری را یاد بگیریم؟

در وب سایت سیمینه، ما برنامه ریزی و هدف گذاری و به طور کلی تمام روش هایی را که باعث پیشرفت شخصی شما می شود را آموزش می دهیم.

این آموزش ها با کمک مقالات و دوره های رایگان و غیر رایگان ارائه می شود. همچنین سعی می کنیم با تولید محصولات غیرآموزشی اما کاملا کاربردی مانند نرم افزار برنامه ریزی سیمینه و دفتر برنامه ریزی شما را به انجام کارهایی تشویق کنیم که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

ما معتقدیم که عدم برنامه ریزی به معنای عدم برنامه ریزی است...

پس بیایید یک برنامه بسیار ساده و کاربردی برای کار و زندگی خود بسازیم...» روی کمک ما حساب کنید

میکند."

داشتن برنامه های درست به فعالیت های شما جهت می دهد و شما را از انجام کارهای بیهوده باز می دارد. برنامه ریزی فرآیندی مستمر است که نیاز به تصمیم گیری، نظارت و بازنگری دارد. بررسی مستمر برنامه ها به شناسایی نواقص آنها کمک می کند و دستیابی به اهداف را تسهیل می کند.

چرا باید سیمینه را دنبال کنم؟

پشتیبانی و تضمین صد در صد simineh

حمایت و رضایت شما

ضمانت رضایت شما و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما

صحبت های سیما

سوالات متداول

مهم ترین ویژگی های برنامه ریزی چیست؟

این یکی از مهم ترین مهارت هایی است که به رسیدن به هدف کمک می کند.همچنین آینده نگر و مستمر است و نیاز به تصمیم گیری دارد.

برای تعیین یک برنامه چه مراحلی لازم است؟

برای تعیین برنامه های خود باید مراحل مختلفی را دنبال کنید که عبارتند از: تعیین هدف، پیش بینی، شناسایی گزینه های مختلف برای رسیدن به هدف، ارزیابی گزینه های مختلف، انتخاب بهترین گزینه، اجرای برنامه و نظارت بر آن.

معایب برنامه چیست؟

مهمترین معایب تعیین برنامه های آینده عبارتند از:

1. سختگیر و تغییرناپذیر است.

2. ممکن است برای یک محیط پویا با تغییرات زیاد مناسب نباشد.

3. خلاقیت را کاهش می دهد.

4. نیاز به پول زیادی دارد.

5. این یک فرآیند طولانی مدت است.

6. موفقیت را تضمین نمی کند.

چگونه بر محدودیت های برنامه ریزی غلبه کنیم؟

انتخاب اهداف با استفاده از روش های علمی، آماده سازی اعضای سازمان برای پذیرش تغییر و ترویج مشارکت گروهی می تواند به غلبه بر این محدودیت ها کمک کند.

به عنوان یک مدیر، می توانید خود را محک بزنید. به گونه ای که از خود بپرسید تا چه زمانی می توانید محل خود را ترک کنید و هیچ مزاحمت، سردرگمی و کم کاری در محل کار شما وجود نداشته باشد.یا شما از آن دسته مدیرانی هستید که اگر یک ساعت محل کار خود را ترک کنید، مدام با شما تماس می گیرند و می پرسند که با آن گزارش چه کار کنید؟ این محموله را کجا باید بفرستیم؟ و... اگر چنین مدیریتی دارید و نمی توانید بدون استرس و نگرانی محل کار خود را ترک کنید و با شما هماهنگی نکنند، مدیریت بدی دارید و نمی توانید کار تفویض اختیار را به خوبی انجام دهید. آقای برایان تریسی می‌گوید که اگر کسی می‌تواند کار شما را با مهارت و با 70 درصد کیفیت شما انجام دهد، اجازه دهید این کار را انجام دهد.

ما در شرکت سیمینه با تکیه بر دانش و تخصص خود در زمینه رشد و تکامل ذهن و تجربه چندین ساله در این زمینه توانستیم دوره ها و مقالات مفید متعددی را در اختیار شما کاربران عزیز سایت قرار دهیم تا شما با قدرت ذهن و تمرین خود می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید. می خواهید دریافت کنید.


[ سه شنبه 101/9/29 ] [ 9:50 صبح ] [ ترنم ] [ نظرات () ]